صفحه 1 : رویداد صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : رویداد

۱۱
شهریور
۱۴۰۳

شماره
۵۷۰۰

امروز: ۱۸ (شهریور) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Sunday 2024 (Sep) 08

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهردار همدان بیان کرد: معاونت امور زیر بنایی پیشرو در هوشمندسازی است.
به گزارش هگمتانه، به نقل از ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، وحید علی ضمیر در حاشیه دوره آموزشی سامانه همصا که در تالار فجر برگزار شد در خصوص اهمیت برنامه همصا عنوان کرد: هوشمندسازی در حوزه‌های مختلف از جمله حمل و نقل، ترافیکی، تقاطع ها، اتصال به شبکه فیبر نوری، نصب جی پی اس بر روی اتوبوس‌ها و حوزه عمرانی اقداماتی هستند که در اولویت شهرداری همدان قرار گرفته است.
وی با ‌بیان اینکه یک سال پیگیر هوشمندسازی صورت وضعیت‌ها و کنترل پروژه هستیم افزود: کل پروژه‌ها از صفر تا صد که شامل برآورد، مناقصه، عقد قرارداد، صورت وضعیت تعدیل، میزان پیشرفت پروژه، پیوست‌ها و محاسبه تعدیل پروژه است در این سامانه ثبت می‌شود.
علی ضمیر با اشاره به اینکه محاسبه تعدیل پروژه از دغدغه‌های اصلی ما بود افزود: همه نظارت‌ها و کنترل‌های پروژه به صورت الکترونیکی و 24 ساعته در داشبورد مدیریتی برای کارفرما و عوامل شهرداری همدان با سطوح دسترسی مختلف امکان پذیر است.
معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهردار همدان به اتصال این سامانه به سایر سامانه‌ها از جمله رایورز، مالی و بودجه اشاره کرد و گفت: کل فرایند از بارگذاری تا تحویل پروژه به صورت کاملا الکترونیکی انجام می‌شود.
علی ضمیر افزود: نرم افزار قبلی تکسا بود که صرفا یک نرم افزار تنظیم صورت وضعیت بود و با پیاده سازی این برنامه از ابتدای 1403 برنامه‌های مربوط به برآورد در این سامانه ثبت می‌شود.
وحید علی ضمیر به اهداف این برنامه اشاره و تصریح کرد: 2500 میلیارد تومان بودجه عمرانی پیش‌بینی شده این برنامه در راستای تسهیل کاربری، شفاف سازی و رفع مشکلات بسیار کارآمد است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: