صفحه 1 : خبر همدان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : شهروند کوچولو صفحه 8 : فرهنگی

۲۶
شهریور
۱۴۰۳

شماره
۵۷۰۸

امروز: ۲۶ (شهریور) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Monday 2024 (Sep) 16

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: شهردار همدان تأکید کرد: امکانات و‌ توانمان را در اختیار بیست و نهمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان قرار می‌دهیم.
به گزارش هگمتانه، به نقل از ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برای آغاز اجرای بیست و نهمین جشنواره بزرگ بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور شهردار همدان و مسؤولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان برگزار شد.
در این جلسه سید مسعود حسینی شهردار همدان با اشاره به برگزاری چندین جلسه در خصوص این جشنواره عنوان کرد: انتظار بر این است کارها وارد مرحله اجرایی شود و ما هم در شهرداری همدان از لحاظ پشتیبانی و اجرایی در کنار عوامل این جشنواره هستیم.
وی افزود: مباحث فنی و تخصصی در زمینه برگزاری جشنواره باید در کمیته‌‌های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گیرد تا مصوبات اجرایی بیرون بیاید و ما هم پای کار هستیم.
شهردار همدان با تأکید بر اینکه باید جشنواره به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد گفت: در حوزه فضای تبلیغات، تولید محتوا و فضاسازی امکانات شهرداری همدان در اختیار جشنواره است.
سید مسعود حسینی با بیان اینکه شهر و شهرداری همدان ظرفیت‌های خوبی دارد تصریح کرد: خوشبختانه فضای تعاملی خوبی وجود دارد و هماهنگی‌های لازم با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان صورت گرفته و تلاش داریم مسیر را هموار کنیم چرا که این جشنواره آبروی شهر همدان است.
در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان همراهی شهرداری را قابل تقدیر دانست و گفت: با امضای تفاهم‌نامه جشنواره، جلسات تخصصی با گروه‌ها، دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف برای هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت انجام هر چه بهتر و باشکوه‌تر جشنواره برگزار شده است.
مسعود ویژه با تأکید بر اینکه کیفیت برگزاری جشنواره بسیار مهم است افزود: ستاد اجرایی با ریاست شهرداری همدان است و خوشبختانه ساختار و‌ کمیته‌ها مشخص، سالن‌ها و استانداردهای مربوط به اجرای جشنواره مورد بررسی قرار گرفته تا شاهد بهترین جشنواره در همدان باشیم.
در ادامه اعضای حاضر در جلسه به بیان پیشنهادات خود از جمله حضور افراد متخصص در کمیته ها، هماهنگی و برنامه‌ریزی بیشتر و بهتر بین دستگاه‌ها و افراد، رعایت استانداردها و... پرداختند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: