صفحه 1 : خبر همدان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : شهروند کوچولو صفحه 8 : فرهنگی

۲۶
شهریور
۱۴۰۳

شماره
۵۷۰۸

امروز: ۲۶ (شهریور) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Monday 2024 (Sep) 16

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: این روزها افزایش مصرف برق در کشور در پی افزایش دمای هوا باعث بروز ناترازی شده و قطعی‌های برق نتیجه ناگزیر این ناترازی است که با توجه به اینکه بار این قطعی بیشتر بر دوش صنایع بود حالا با تداوم گرما بخشی از این بار به بخش خانگی رسیده و قطعی‌هایی در حوزه برق خانگی شاهد هستیم.
به گزارش خبرنگار هگمتانه، قطعی‌های ناگزیر برق این روزها موجب نارضایتی و گلایه شهروندان شده به نحوی که عدم اطلاع رسانی قطعی‌ها از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان زندگی شهروندان را مختل کرده و برنامه‌های روزانه زندگی مردم را با اختلال روبه رو کرده است.
یکی از این اختلالات در زندگی مردم به قفل شدن در پارکینگ‌های منازل باز می‌گردد چراکه با توجه به برقی بودن درهای مجتمع‌های مسکونی با قطعی برق نه تنها خودروها بلکه شهروندان نیز در منازل حبس می‌شوند.
مردم به خوبی به شرایط موجود در کشور واقف هستند و تنها توقع و خواسته‌ای که دارند این است که اطلاع رسانی درست دقیق و بهنگام درباره قطعی‌ها صورت گیرد تا مردم بتوانند برنامه‌ریزی مناسبی برای زندگی خود داشته باشند.
در این زمینه آیت‌ا... حبیب الله شعبانی امام جمعه همدان نیز در خطبه‌های نماز جمعه همدان با انتقاد از این موضوع بیان کرد: اطلاع رسانی در قطعی برق کافی نبوده و شهروندان را با مشکلاتی روبه‌رو کرده که باید به نحو درستی این موضوع اعلام شود.
با توجه به انتقادهای مطرح شده می‌طلبد شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشد و البته باید متذکر شد که شرکت برق همدان با ارسال پیامک به شهروندان قطعی‌ها را روز گذشته اطلاع داده اما برخی از این اطلاع رسانی‌ها بهنگام نبوده و برخی قطعی‌ها نیز در ساعت اعلام شده محقق نشده است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: