صفحه 1 : رویداد صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : رویداد

۱۱
شهریور
۱۴۰۳

شماره
۵۷۰۰

امروز: ۱۸ (شهریور) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Sunday 2024 (Sep) 08

عناوین صفحه




هگمتانه، گروه خبر همدان: فرماندار همدان تأکید کرد: اقدامات شهرداری همدان طی یک سال اخیر در نصب دوربین‌های کنترل ترافیک روند بسیار خوبی داشته است.
به گزارش هگمتانه، مسلم مخفی فرماندار همدان روز گذشته در شورای ترافیک بر برخورد قانونی با رانندگان متخلف کورس‌های شبانه و مزاحمان آسایش شهروندان تأکید کرد و گفت: مسأله کورس شبانه و ایجاد مزاحمت‌های صوتی و ترافیکی توسط برخی خودروها مورد اعتراض شهروندان است که در این حوزه راهور و دستگاه قضایی از ظرفیت قانونی برای برخورد لازم با متخلفان استفاده می‌کنند و این روند با جدیت ادامه خواهد داشت.
مخفی با اشاره به اثرات قابل توجه کنترل مکانیزه ترافیک و جلوگیری از تخلفات، خاطرنشان کرد: اقدامات شهرداری همدان طی یک سال اخیر در نصب دوربین‌های کنترل ترافیک روند بسیار خوبی داشته است.
وی گفت: از 48 نقطه حادثه خیز ترافیکی شهر همدان، 27 نقطه به طور صد در صدی اصلاح شده و مابقی نیز در دست اصلاح است.
به نقل از کانال اطلاع رسانی فرمانداری همدان، فرماندار همدان اظهار کرد: اقدامات شرکت توزیع برق همدان در تأمین و اصلاح روشنایی خیابان‌ها و معابر که اثر قابل توجهی در کاهش تصادفات دارد قابل تقدیر است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: