صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : گردشگری صفحه 8 : فرهنگی

۱۴
تیر
۱۴۰۳

شماره
۵۶۵۳

امروز: ۱۴ (تیر) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Jul) 04

عناوین صفحه




هگمتانه، گروه خبر همدان: علیرضا زاکانی در گردهمایی بزرگ مردم همدان حضور یافت و تأکید کرد: هیهات که ملت ما بخواهد به مدیریت بسته گذشته پناه ببرد.
به گزارش خبرنگار هگمتانه، مراسم تجمع هواداران سعید جلیلی در پیاده راه میدان امام خمینی(ره) بعد از ظهر دوشنبه برگزار شد و در این برنامه همشهریان شهید همدانی با شعار "زاکانی زاکانی خدانگهدار تو"، "زاکانی زاکانی تشکر تشکر"، "الله اکبر الله اکبر" و "حیدر حیدر" به استقبال سخنرانی وی رفتند.
علیرضا زاکانی نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ادای احترام به مردم دیار شهید همدانی اظهار کرد: امروز، روز تعیین سرنوشت است و بار دیگر ما در مقام انتخاب برای تجلی بخشیدن به مردم سالاری دینی قرار داریم.
وی با این توضیح که بار دیگر سرنوشت خود را در پای صندوق رای رقم خواهیم زد افزود: در این دوره نامزدها، عقبه آنها، گذشته آنها و طرفداران آنها هم معلوم هستند اما چرا عده‌ای نمی‌خواهند گذشته‌شان برای ملت به ویژه جوانان روشن شود.
زاکانی با بیان اینکه این افراد علاقه ندارند کسی از گذشته آنها صحبت کند گفت: باید ببینیم این افراد چه نسبیتی با امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب، مردم، انقلاب و دشمنان انقلاب دارند. چرا این افراد نمی‌خواهند مسؤولیت کارهای گذشته خود را بپذیرند و چرا علاقه دارند ملت هوشیار نشده و آنها را با گذشته‌شان مقایسه نکنند.
وی عنوان کرد: اگر امروز کشور در تنگنای اقتصادی قرار گرفته، آثار نحس جریانی است که ده‌ها سال در کشور حکومت کرده و زمام امور را به دست داشته آنها ده‌ها سال با فساد مماشات کرده و بانی قراردادهای ننگین نفتی و گازی بودند.
زاکانی با اشاره به اینکه این افراد بودند که باعث شدند ایران دچار فساد اقتصادی شود مطرح کرد: بیش از 23 است که از دستور رهبر معظم انقلاب برای مقابله با مفاسد اقتصادی می‌گذرد اما حاشا که این جریان اندکی به فکر مردم بوده و برخورد با مفسدان را آغاز کرده باشد.
وی افزود: اینها در دوران 8 ساله روحانی مردم را به خاک سیاه نشاندند، اساسا شرایطی را در کشور فراهم کردند که قیمت دلار نزدیک به 10 برابر شده، نرخ رشد صفر درصد را به کشور تحمیل کرده و همه چیز را به دلار وابسته کردند.
زاکانی با تشریح اقدامات شهید رئیسی برای بهبود وضعیت کشور و کاهش نرخ تورم از 60 درصد به 40 درصد گفت: شهید رئیسی جهت دولت را اصلاح کرد، نسبت خود را با اسلام، رهبری، مردم، دشمنان انقلاب و دوستان انقلاب به گونه‌ای تنظیم‌ کرد که ایران به سمت رشد و اعتلا رفته و تکیه گاه مظلومان شود.

  مردم فراموش نکرده‌اند در چه دوره‌ای ننگین‌ترین قراردادهای نفتی و گازی بسته شد
وی بیان کرد: روحانی کشور را با 1300 میلیارد تومان بدهی تحویل داد، هر مسیری که نشان داد بیراهه بود اما حالا با شعارهای رنگ و لعاب دار می‌خواهند بار دیگر تکیه بر اریکه قدرت بزنند اما مردم فراموش نکرده‌اند در چه دوره‌ای ننگین‌ترین قراردادهای نفتی و گازی بسته شد آن هم وقتی ما مظلومانه به رای اعتماد زنگه اعتراض کردیم و گفتیم او سبب سرافکندگی ما خواهد بود اما روحانی گفت بدون زنگه نمی‌توانم، از این رو 80 تا 90 میلیارد دلار به کشور عدم النفع و ضرر وارد کردند با این اوصاف حالا می‌گویند طالبان می‌خواهد در این کشور حاکم شود.
زاکانی ادامه داد: این افراد کسانی بودند که کوچکترین توجهی به حقوق مردم نکرده و خود را برتر از آنها دیدند، کسانی که از کنار حوادث ناگوار کشور راحت عبور کردند، وقتی قطار و حادثه معدن تکنو رخ داد نوع مواجه رئیس جمهور با مردم داغدیده چگونه بود، آنقدر که او فرار را برقرار ترجیح داشت.
وی عنوان کرد: کشور ما 8 سال رئیس جمهور نداشت که اگر داشت آن زمان که قرار بود در مقابل دشمنان حق مردم را در برجام بگیرند، می‌گرفتند نه اینکه وندی شرمن ما را مسخره کرده و بگوید اینها انگلیسی بلد نبودند.
زاکانی با اشاره به وعده‌های بی ثمر روحانی و ظریف مبنی بر رفع همه تحریم‌ها و بی اطلاع بودن آنها از مفاد برجام که سبب شد خسارت‌های سنگینی بر کشور وارد شود مطرح کرد: چرا علاقه دارید کسی به گذشته شما نپردازد؟ هر کدام از موارد را که نگاه می‌کنید پرونده سیاهی برای دولت آقای روحانی و دولت‌های همسو با او هست.

  راه شهید رئیسی توسط دکتر جلیلی ادامه می‌یابد
وی با این توضیح که همه بر سر دکتر جلیلی تفاهم دارند تا به فضل الهی راه شهید رئیسی توسط دکتر جلیلی ادامه یابد و حق مردم از یک عده که مثل سرطان در جامعه هستند را بگیرد اضافه کرد: ده‌ها سال است این افراد در کشور خیمه زده اند و امروز مدیریت خسته، ضد مردمی، بسته و..‌.کشور را به سمتی برده که نیاز دارد راه شهید رئیسی برای زدن هفت سر اژدهای فساد و ناکارآمدی ادامه یابد.
وی با بیان اینکه این جریان فعالیت‌های کشور را تعطیل کردند چون کدخدا ناراضی بود است اظهار کرد: مدت‌های مدیدی دانشمندان کشور آماده بودند، مدت‌ها امکان استیفای حقوق ملت بود اما اقدامی صورت نگرفت چون کدخدا ناراحت می‌شد.
زاکانی مطرح کرد: در دولت روحانی در روزهای آخر به فروش روزانه 300 بشکه نفت رسیده بودیم و میعانات گازی مانده بود با این حال وقتی از زنگنه پرسیدیم چرا نفت بیشتری نمی‌فروشید گفت آمریکا مخالف فروش نفت ماست.

  کشور دچار خود تحریمی‌ توسط مدیران نالایق بود
وی با تشریح فعالیت‌های جهادی دولت سیزدهم و بالا بردن فروش نفت با وجود همه تحریم‌ها و رساندن آن به 1 میلیون و 500 هزار بشکه نفت بیان کرد: کشور ما دچار خود تحریمی‌ای است که توسط مدیران نالایقی که بر اریکه قدرت تکیه زده بودند ایجاد شده بود و شهید رئیسی آن را کنار زد.حالا این افراد دوباره بسیج شده اند تا مجدد این دولت نالایق را روی کار بیاورند.

  هیهات که ملت ما بخواهد به آن مدیریت بسته گذشته پناه ببرد
زاکانی با اشاره به اینکه کسی که به گذشته نگاه نکند و به آن توجه نداشته باشد نمی‌تواند آینده را پیش‌بینی کند اضافه کرد: هیهات که ملت ما بخواهد به آن مدیریت بسته گذشته پناه ببرد.
وی بیان کرد: خطوط حرکت ما پای صندوق رای را رهبر معظم انقلاب نشان دادند و فرمودند به کسی رای دهید که از بن دندان به ارزش‌های انقلاب معتقد باشد.
زاکانی با انتقاد از برخی افراد و جریان‌ها عنوان کرد: امروز نظم جدیدی در عرصه جهانی در حال شکل گیری است و آنها هنوز متوجه این مسأله نیستند و هنوز در دهه 70 به سر می‌برند. خود امریکا به اندازه شما به خودش باور ندارد، خود را باخته است پس شما چرا از آنها دفاع می‌کنید.
وی با اشاره به اینکه امروز فرصتی است تا ما تلاش کنیم مردم با هوشیاری پای صندوق رای بیایند تا با مشارکت بالا و انتخاب دکتر جلیلی، راه شهید رئیسی ادامه یابد گفت: راهی که در آن گره از زندگی مردم، بازنشسته ها، کارگران شرکتی و ساختمانی، معلمان، اساتید، بانوان و... باز شود.

  دولت آقای جلیلی دولت فرهیختگان، اندیشمندان و خدمت‌گزاران به مردم است
زاکانی با انتقاد از مسیری که از دهه 70 شروع شده و منجر به ایجاد شکاف طبقاتی، خلق ثروت برای برخی و فقیر شدن عده زیادی از مردم شد اضافه کرد: آقای جلیلی آمده این بساط را برهم زده و راه شهید رئیسی را با افتخار ادامه دهد پس برماست که لحظه لحظه این ایام را دنبال کنیم، هر نفر باید یک ستاد شویم و تلاش کنیم، دولت آقای جلیلی دولت فرهیختگان، اندیشمندان و خدمت‌گزاران به مردم است پس تلاش کنیم این دولت مستقر شده و راه را بر زیاده خواهی کسانی که طمع کردند تا با شرایط احساسی کشور را به ده‌ها سال قبل بازگردانند ببندیم.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: