صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۱۷
تیر
۱۴۰۳

شماره
۵۶۵۵

امروز: ۱۷ (تیر) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Sunday 2024 (Jul) 07

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: نماینده مردم همدان فامنین و قهاوند بر تکمیل فوری ایستگاه راه آهن همدان تأکید کرد.
به گزارش هگمتانه، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر راه و شهرسازی دیدار کرد.
عباس صوفی در دیدار با خیرالله خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، آخرین وضعیت پروژه‌های مربوط به راه و شهرسازی حوزه انتخابیه خود را پیگیری کرد و مورد بررسی قرار داد.
در این دیدار که صالحی مدیرکل راه و شهرسازی استان و زمانیان مدیر پروژه‌های زیرساختی در استان نیز حضور داشتند، مسائلی توسط عباس صوفی مورد پیگیری قرار گرفت که مهم‌ترین آن تکمیل فوری ایستگاه راه‌آهن همدان بود.
صوفی همچنین تکمیل فوری ایستگاه راه‌آهن و تسریع در عملیات اجرایی مسیر دسترسی به ایستگاه را در این دیدار مورد تأکید قرار داد.
تکمیل فوری ایستگاه راه‌آهن فامنین، شروع عملیات اجرایی مسیر سیاه‌کمر عبدالرحیم به میلاجرد و وضعیت مسیر دسترسی شهرستان فامنین به آزادراه از جمله مواردی بود که توسط نماینده مردم همدان فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی در این دیدار پیگیری شد.
به نقل از کانال اطلاع رسانی صوفی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، صوفی همچنین خواستار تسریع در عملیات اجرایی چهار بانده شدن قهاوند به سمت ملایر و تسریع در عملیات اجرایی دسترسی قهاوند به آزادراه همدان_تهران شد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: