صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۱۷
تیر
۱۴۰۳

شماره
۵۶۵۵

امروز: ۱۷ (تیر) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Sunday 2024 (Jul) 07

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه همدان تأکید کرد: مساعدت‌ها و همراهی‌های شهرداری همدان در برگزاری نماز جمعه ارزشمند و قابل تقدیر است.
به گزارش هگمتانه، به نقل از ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در استان و ستاد برگزاری نماز جمعه همدان و همراهان وی با حضور در دفتر شهردار همدان، ضمن تبریک روز شهردار از زحمات مجموعه مدیریت شهری در برگزاری نماز جمعه تقدیر کردند.
در این جلسه شهردار همدان ضمن تقدیر از همراهی‌های دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با شهرداری به ویژه در حوزه‌های فرهنگی عنوان کرد: روز 14 تیرماه که به عنوان روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نام گذاری شده بیانگر نگاه و جایگاه مهم شهرداری‌ها در کشور است که متأسفانه مورد غفلت واقع شده است.
سید مسعود حسینی با اشاره به امکانات و قدرت شهرداری‌ها عنوان کرد: اگر شهرداری‌ها مورد توجه قرار بگیرند و نوع نگاه‌ها به این مجموعه تغییر یابد؛ رضایتمندی مردم افزایش می‌یابد چرا که شهردارها خاکریز نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و 70 درصد کارهای عمرانی در کشور توسط شهرداری‌ها اجرا می‌شوند.
وی با اشاره به تعامل خوب شهرداری با دفتر نماینده ولی فقیه در استان افزود: الحمدالله شهر همدان با محوریت آیت‌ا... شعبانی با توجه به نگاه توسعه‌‌ای ایشان به سمت و سوی خوبی به ویژه در مباحث فرهنگی حرکت کرده است.
حسینی با اشاره به اینکه در این دوره مدیریت شهری مساجد مورد توجه قرار گرفته اند افزود: محله محوری و مسجد محوری در حل مشکلات نقش مؤثری دارد و مجموعه شهرداری همدان افزایش رضایت مردم را در دستور کار قرار داده است.
در ادامه مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه و ستاد برگزاری نماز جمعه ضمن عرض تبریک روز شهرداری‌ها بیان کرد: از زحمات و اقدمات ارزشمند شهردار و مجموعه تحت مدیریت ایشان در تمامی حوزه‌ها به ویژه مساعدت در برگزاری نماز جمعه تشکر می‌کنیم.
حجت الاسلام افتخاری با اشاره به حدیثی در باب خدمت به مردم عنوان کرد: رفع مشکلات مردم ثوابی برابر با حج دارد و الحمدالله این توفیق نصیب مجموعه مدیریت شهری شده است.
وی با بیان اینکه خدمات شهرداری‌ها با هیچ ‌ دستگاهی قابل مقایسه نیست گفت: اقدمات ارزشمند شهرداری در محوطه سازی حسینیه امام خمینی(ره)، مساعدت در برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی و عید فطر گویای این موضوع است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: