صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : گردشگری صفحه 8 : فرهنگی

۱۴
تیر
۱۴۰۳

شماره
۵۶۵۳

امروز: ۱۴ (تیر) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Jul) 04

عناوین صفحه




هگمتانه، گروه خبر همدان: شهردار همدان تأکید کرد: حوزه علمیه خواهران استان همدان، ظرفیت تبدیل شدن به اردوگاه فرهنگی و تربیتی در غرب کشور را دارد.
به گزارش هگمتانه، به نقل از ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، آیت‌ا... حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و سید مسعود حسینی شهردار همدان ضمن بازدیدی که از حوزه علمیه خواهران همدان داشتند، بر ایجاد اردوگاه فرهنگی و تربیتی و تفریحی برای بانوان شهر همدان تأکید کردند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان بر ضرورت اجرای پروژه در اراضی حوزه علمیه خواهران تأکید و اظهار کرد: همکاری حوزه علمیه و شهرداری همدان در اجرای پروژه اردوگاه فرهنگی و تربیتی یک اصل مهم است و انشاءالله مجوزهای لازم در اسرع وقت از مراجع ذی صلاح گرفته شود تا شهروندان به ویژه بانوان از این ظرفیت برخوردار شوند.
آیت‌ا... شعبانی افزود: اراضی حوزه علمیه خواهران همدان مجموعه خوبی برای کارهای فرهنگی، جشن‌ها و ویژه برنامه‌های مختلف است که موجب تقویت ارتباط بین جامعه و حوزه می‌شود و انتظار داریم فارغ از مباحث مالکیت، اجرای طرح معطل نماند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تأکید بر حمایت از حوزه علمیه خواهران یادآورد شد: انشاءالله با انعقاد تفاهم‌نامه به سرعت کارهای عمرانی و زیرساختی آغاز شود تا همگی بانوان و خانواده‌ها از این ظرفیت بهره‌مند شوند که مطمئنا اعتبار مناسبی به این منطقه خواهد بخشید.
در ادامه شهردار همدان اجرای این پروژه را نیاز ضروری شهر دانست و تصریح کرد: این مجموعه فرصت خوبی است که می‌تواند در کشور به عنوان یک الگو از همه ابعاد به ویژه فرهنگی مطرح شود.
حسینی با بیان اینکه بانوان نیازمند چنین مجموعه‌ای هستند افزود: ایجاد اردوگاه فرهنگی و تربیتی در اینجا به یک مجموعه موفق و الگو در غرب کشور تبدیل می‌شود و ما واقفیم که اجرای طرح‌های بزرگ انگیزه خوبی به مدیریت شهری می‌دهد.
سید مسعود حسینی بر سرعت بخشی در اجرای پروژه تأکید و گفت: با احداث اردوگاه فرهنگی و تربیتی، برنامه‌های فرهنگی خوبی با مشارکت شهرداری همدان اجرا و بودجه لازم برای این برنامه‌ها اختصاص داده می‌شود و ما هم پای کار هستیم.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: