صفحه 1 : اندیشه صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۱۸

امروز: ۳۱ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Monday 2024 (May) 20

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: دختران و پسران خردسال همدانی به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) نماهنگی با عنوان سرود خواهر و برادری را در آرامگاه بوعلی آماده کردند تا امروز به مناسبت دهه کرامت رونمایی شود.
مدیر جامعه القرآن همدان و مسؤول گروه سرود در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار هگمتانه، با بیان اینکه در حال آماده‌سازی و ضبط سرود خواهر برادری به مناسبت تولد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) هستیم اظهار کرد: شعر از قاسم صرافان و موسیقی آن توسط استودیو میثاق در مازندران ساخته شده است و همچنین نماهنگ آن در آرامگاه بوعلی همدان تهیه می‌شود که توسط صدا و سیمای مرکز همدان ضبط شده است.
طاهره روشنیان با بیان اینکه این نماهنگ امروز در مراسم جشن دختران خورشید قرار است به اسم سرود خواهر و برادری رونمایی شود گفت: این نماهنگ مختص همدان است و توسط گروه سرود تسنیم جامعه القرآن تهیه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه گروه سنی کودکان از 5 تا 12 سال اجرای این نماهنگ را برعهده دارند عنوان کرد: 36 دختر و 11 پسر این نماهنگ را با هماهنگی علی قربانی؛ مربی گروه اجرا خواهند کرد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: