صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۶
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۷۰

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه خبر همدان: معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: نخستین محموله ۶۰ تنی مرغ تولیدی استان به عراق صادر شد.
به گزارش هگمتانه، علی دولو روز شنبه با اشاره به اینکه در سنوات گذشته صادرات مرغ از همدان نداشتیم و این مهم با توجه به افزایش تولید و رکوردهای پی در پی جوجه‌ریزی محقق شده است افزود: یکی از سیاست‌های وزارتخانه، توسعه صادرات علاوه بر تامین نیاز استان و کشور است.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان یادآور شد: این مهم در راستای حمایت از تولیدکنندگان است و برای کشور و استان ارزآوری به همراه دارد.
وی از تداوم برنامه صادرات مرغ تولیدی استان با اشاره به شرایط خاص و در وزن های مختلف خبر داد و اضافه کرد: روزانه بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ تن مرغ در استان عرضه می‌شود.
دولو خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۱ در مجموع ۲۶ میلیون قطعه جوجه‌ریزی، در سال ۱۴۰۲ حدود ۳۵ میلیون قطعه جوجه‌ریزی و در ۲ ماه اخیر حدود هفت میلیون جوجه‌ریزی انجام شده است.
وی با بیان اینکه سال گذشته شاهد افزایش تولید بودیم گفت: امسال در مسیر جهش تولید قرار گرفته‌ایم به نحوی که جوجه‌ریزی در ۲ ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲ میلیون قطعه‌ای داشته است.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان افزود: هماهنگی‌ها، پیگیری‌ها و نظارت در روند جوجه‌ریزی با قوت انجام می‌شود از سوی دیگر همراهی و تعامل تولیدکنندگان در این عرصه جای قدردانی دارد به طوری که مصداق عینی جهش تولید با مشارکت مردم محقق شده است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: