صفحه 1 : اندیشه صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۱۸

امروز: ۳۰ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Sunday 2024 (May) 19

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه ورزش: نخستین نشست هم اندیشی ورزشی نویسان استان همدان با هادی بلوری معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان برگزار شد.
در این نشست هر یک از ورزشی نویسان به بیان دیدگاه‌های خود در راستای توسعه و تحول در ورزش شهرداری همدان پرداختند.
معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در این نشست با قدردانی از شهرداری و اعضای شورای شهر در حمایت از برنامه‌های ورزشی، به تشریح عملکرد ورزش شهروندی پرداخت و گفت: در سال گذشته بیش از 21 هزار نفر در ورزش شهروندی شهرداری همدان مشارکت کردند.
هادی بلوری‌ اظهار کرد: در سال گذشته بیش از 21 هزار نفر از شهروندان همدانی در ورزش شهروندی شهرداری مشارکت کردند.
وی از فوتبال، فوتسال، دوچرخه‌سواری، دو و میدانی، ژیمناستیک، هندبال، دارت، کنگفو، تکواندو و کاراته‌ به عنوان رشته‌های فعال در ورزش شهروندی همدان یاد کرد و گفت: امسال برای نخستین‌بار در مسابقات ورزش شهروندی کلانشهرهای کشور در 4 رشته و در دو بخش خانم‌ها و آقایان شرکت کردیم و در هر 4 رشته صاحب مقام شدیم و در مجموع عنوان چهارم کشور را در کل مسابقات ورزشی کلانشهرهای کشور کسب کردیم.
مدیرعامل باشگاه شهرداری همدان تأکید کرد: اولویت رجبی رئیس سازمان و نیز همکاران ما در معاونت ورزشی سازمان در سال جاری ارتقا رکورد مشارکت شهروندان همدانی در مسابقات ورزش شهروندی است.
بلوری با اشاره به این که مراسم اختتامیه مسابقات ورزش شهروندی در سال گذشته هم زمان با مراسم افتتاحیه مسابقات امسال به زودی برگزار خواهد شد عنوان کرد: مسابقات ورزش شهروندی در سال‌ 1403 با عنوان "شهروند قهرمان" برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات متعدد کارمندی برای کارمندان شهرداری در سال گذشته ضمن تقدیر از حمایت‌های اعضای شورا، شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از ورزش شهرداری گفت: امیدواریم بودجه مناسبی برای این معاونت در نظر گرفته شود تا بتوانیم برنامه مدون و جامعی که برای امسال در حوزه ورزش قهرمانی، شهروندی و کارمندی داریم با موفقیت به سرانجام برسانیم.
بلوری‌ با اشاره به اختتامیه مسابقات ورزش شهروندی شهرداری همدان گفت: 31 اردیبهشت ماه هم زمان با تولد امام رضا(ع) اختتامیه ورزش شهروندی شهرداری همدان برگزار خواهد شد.
وی افزود: همچنین هم زمان افتتاحیه ورزش شهروندی در سال 1403 با نام شهروند قهرمان برگزار می‌شود.

  شهرداری کارخانه بازیکن سازی
مدیرعامل باشگاه شهرداری همدان در ادامه با اشاره به اینکه شهرداری از گذشته تاکنون کارخانه بازیکن سازی به ویژه در فوتبال بوده است، گفت: سازندگی در فوتبال همدان کمتر مورد توجه قرار دارد و ما قصد داریم با توجه ویژه به آکادمی باشگاه و بازیکنان پایه، فوتبال همدان را در این حوزه احیا کنیم.
وی با اشاره به اینکه معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در 3 بخش ورزش شهروندی، ورزش قهرمانی و ورزش کارمندی فعال است، اظهار کرد: یکی از اتفاقات خوبی که با حمایت اعضای شورا و شهردار پس از ممانعت از تیم‌داری شهرداری در لیگ 2 رقم خورد حفظ تیم‌های پایه باشگاه بود.
وی افزود: اولویت ما در باشگاه شهرداری و در بخش فوتبال بازیکن‌سازی است. سازندگی در فوتبال همدان کمتر مورد توجه قرار دارد و ما قصد داریم با توجه ویژه به آکادمی باشگاه و بازیکنان پایه، فوتبال همدان را در این حوزه احیا کنیم.
مدیرعامل باشگاه شهرداری همدان با اشاره به این که برنامه‌های ویژه‌ای برای آکادمی باشگاه داریم گفت: هادی گلمحمدی از مربیان با دانش و با تجربه همدان را که سال‌ها هم در حوزه سازندگی در باشگاه بهزیستی و شهرداری و هم در بحث حرفه‌ای در دو باشگاه شهرداری و پاس به عنوان سرمربی فعالیت کرده را به عنوان مدیر آکادمی باشگاه شهرداری انتخاب کردیم.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: