صفحه 1 : اندیشه صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۱۸

امروز: ۳۰ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Sunday 2024 (May) 19

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه شهرستان: شهردار رزن گفت: جمع‌آوری سگ‌های ولگرد از شهر و روستاها در سراسر استان یک روش مدیریت متمرکز و گسترده نیاز دارد.
به گزارش هگمتانه،احمد محمدی‌راستی اظهار کرد: وجود سگ‌های ولگرد و بدون صاحب یکی از معضلات در شهرها و روستاهای سراسر کشور بوده و تنها مختص به شهر و یا شهرستان رزن نیست.
وی افزود: در بحث جمع‌آوری سگ‌های ولگرد باید یک روش مدیریت متمرکز در سراسر استان وجود داشته باشد تا این امر به صورت ناقص انجام نگیرد.
محمدی‌راستی تصریح کرد: هنگامی‌ که شهرداری یک شهر اقدام به جمع‌آوری سگ‌های ولگرد می‌کند اما شهر مجاور اقدامی در این رابطه ندارد، این کار شهرداری ابتر و ناقص می‌ماند و به تبع آن این برنامه در زمینه پاکسازی شهر از سگ‌های ولگرد به نتیجه نمی‌رسد.
وی خاطرنشان کرد: در این رابطه ضرورت دارد که تمام دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان همدان به صورت متمرکز، گسترده و یکپارچه در یک مقطع زمانی مشخص اقدام به جمع‌آوری سگ‌های ولگرد داشته باشند تا محیط‌های شهری و روستایی به صورت گسترده از سگ‌های ولگرد پاک سازی شود و به طور قطع با این اقدام نتیجه قابل‌قبول‌تری خواهیم گرفت.
محمدی‌راستی در ادامه از آغاز عملیات اجرایی پارک نواری شهرک جانبازان شهر رزن در سال‌جاری خبر داد و تصریح کرد: عملیات اجرایی پارک ورودی شهر رزن جزیره میدانی پلیس‌راه در سال‌جاری انجام می‌شود.
وی یادآور شد: پروژه پیاده‌راه‌سازی در محدوده بازآفرینی شهر رزن در سه خیابان جانبازان، شهید توکلی و ستارابراهیمی نیز در برنامه‌های اجرایی شهرداری در سال‌جاری خواهد بود ضمن اینکه عملیات پیاده‌راه‌سازی شهرک فرهنگیان و خیابان شهید چمران در سطر برنامه‌های شهرداری بوده است در ضمن هر آنچه نیاز شهروندان رزنی در بحث مدیریت شهری باشد شهرداری طی سال‌جاری در رابطه با آن اقدام خواهد کرد.
به نقل از ایسنا، شهردار وسعت شهر رزن را 500 هکتار با جمعیت 15 هزار 700 نفر برشمرد و گفت: در حال حاضر این شهرداری در مجموع دارای 80 کارمند در قالب نیروهای اداری، نیروهای خدمات شهری، لجستیک و خدمات حمل‌ونقل و... بوده و با تلاش کارکنان خدمات شهری شهرداری روزانه نظافت کل معابر عمومی شهر توسط نیروهای انسانی و ماشین‌آلات حوزه خدمات شهری شهرداری رزن انجام می‌شود.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: