صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۶
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۷۰

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه شهرستان: مدیر بیمارستان حضرت قائم(عج) اسدآباد از ارائه خدمت به 50 بیمار در بخش ام آر آی این بیمارستان طی ایام نوروز خبر داد و گفت: دارو به اندازه کافی تأمین شده است.
به گزارش هگمتانه، فرهاد هادی‌کبیر با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده توسط مرکز درمانی قائم (عج) اسدآباد طی هفته اول نوروز اظهار کرد: در این مدت 4 هزار و 875 نفر به اورژانس بیمارستان مراجعه کردند.
وی تعداد ویزیت بیماران بستری را 350 مورد عنوان کرد و گفت: تعداد بیماران اورژانسی تحت نظر 193، تعداد بیماران بستری شده 310، تعداد ویزیت متخصصین 285، تعداد مراجعین داروخانه 3 هزار و 450 مورد بوده است.
مدیر بیمارستان حضرت قائم(عج) اسدآباد با اشاره به 4 هزار و 810 خدمت آزمایشگاهی افزود: تعداد عمل جراحی اورژانسی 17، تعداد خدمات سونوگرافی 78، تعداد خدمات دیالیز 62 و تعداد خدمات پرستاری 3 هزار و 110 بوده است.
وی خدمات دندانپزشکی را 32 مورد عنوان کرد و گفت: 21 مورد موالید و 50 مورد خدمات ام ار‌ای 50 در این مدت ارائه شده است.
هادی‌کبیر میانگین مدت زمان انتظار ارائه خدمات بیماران اورژانسی را کمتر از 2 ساعت اشاره کرد و ادامه داد: میانگین مدت انتظار برای ویزیت متخصص و خدمات تخصصی و تعیین تکلیف بیمار بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت زیر 6 ساعت است.
وی با اشاره به فعال بودن مرکز "ام آر آی" درباره بیمه جانبازان نیز گفت: بیمارستان برای رفاه حال جانبازان و ایثارگران با تنها بیمه مکمل دی قرارداد همکاری داشته که به طور میانگین ماهانه 500 مددجو از خدمات این بیمه استفاده کردند و خدمات به صورت رایگان بر اساس دستورالعمل‌های سازمان‌های بیمه‌گر ارائه می‌شود.
مدیر بیمارستان حضرت قائم(عج) اسدآباد خاطرنشان کرد: در دو روز گذشته کمبودهای داروخانه رفع شده و غیر از داروهایی که کمبود کشوری بوده نظیر کورتون ها، متوکاربامول و.... هیچ کمبودی وجود ندارد.
‌به نقل از فارس، وی با بیان اینکه مردم برای بهبود شرایط می‌توانند مشکلات و پیشنهادات را از سامانه پیامکی به شماره 0210002000407307 به ما انتقال دهند اضافه کرد: بیمارانی که از روستا مراجعه می‌کنند در روزهای غیر تعطیل براساس قرارداد معاونت بهداشتی و بیمه سلامت، باید تا ساعت 14 در مراکز بهداشتی خدمات دریافت کنند و در صورت مراجعه به بیمارستان خدمات آزاد محاسبه می‌شود اما در حال حاضر در شیفت‌ عصر و شب نیز به صورت بیمه‌ای خدمات دریافت می‌کنند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: