صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : خبر همدان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۴
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۶۹

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: شهردار همدان‌ خبر داد: بعد از سال‌ها مشکل صوت مراسم راهپیمایی 22 بهمن بر طرف شد.
به گزارش هگمتانه، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، سید مسعود حسینی که به همراه مدیران شهری در مراسم راهپیمایی 22 بهمن حضور داشت با بیان اینکه شهرداری همدان برای برگزاری ایام الله دهه فجر و گرامیداشت 22 بهمن برنامه‌های ویژه و متنوعی تدارک دیده افزود: امسال تمام تلاش شهرداری همدان این بود که با فضاسازی و آذین بندی متفاوتی شهر را آماده ورود به ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی کند.
وی با اشاره به اینکه در کنار برنامه‌های فضاسازی شهری سایر اقدامات لازم هم انجام شده عنوان کرد: برنامه‌های شاد و فرهنگی برای کودکان و نوجوانان در مسیر راهپیمایی تدارک دیده شد و در این مسیر بیش از ده غرفه‌ اجرا شد تا کودکان و نوجوانان بتوانند از فضای ایجاد شده استفاده کنند.
حسینی با اشاره به اینکه هر ساله شهرداری همدان اقدمات فرهنگی خوبی را تدارک می‌بیند گفت: شهرداری همدان در کنار سایر مجموعه‌های مردمی اقدام به برپایی 20 غرفه فرهنگی و پذیرایی نمود و در این غرفه‌ها برنامه‌هایی در خصوص نقاشی، پخش سرود، مباحث انتخابات، برگزاری مسابقات و مباحث فرهنگی و پخش هدایا اجرا شد و همچنین چهار استیج گروه سرود در مسیر راهپیمایی به برگزاری برنامه‌های سرود پرداختند.
وی در ادامه گفت: این ایستگاه‌ها از ساعت 9 صبح فعالیت خود را آغاز کردند و تا ساعت 12:30 دقیقه به ارائه خدمات پرداختند.
این مقام ارشد مدیریت شهری افزود: یکی از مهمترین اقدامات شهرداری همدان در راستای برگزاری مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن، از امکانات جدید صوت مراسم استفاده شد.
وی اجرای سامانه صوتی یکپارچه را از مهمترین اقدامات شهرداری دانست و تصریح کرد: این اقدام مهم از طریق شهرداری و سازمان سیما و منظر و با حمایت مالی منطقه دو اجرا شد که با توجه به مناسبت‌های مختلف اجرای این پروژه ضروری بود.
شهردار همدان افزود: این سامانه صوتی یکپارچه از مسیر امامزاده عبدالله تا آرامگاه بوعلی سینا و پیاده راه بو علی و در ادامه تا میدان امام(ره) را به صورت یکپارچه پوشش می‌دهد.
این مقام ارشد مدیریت شهری با اشاره به اجرای مرحله دوم راه‌اندازی سامانه صوتی یکپارچه عنوان کرد: انشاءالله در مرحله دوم و برای روز قدس این سامانه از میدان امام(ره) تا ایستگاه و کل خیابان شریعتی تا حسینیه امام(ره) را پوشش می‌دهد که در اواخر اسفند ماه سال جاری و اوایل فروردین اجرایی می‌شود.
سید مسعود حسینی از توزیع اقلام فرهنگی در این ایستگاه‌ها خبر داد و گفت: تلاش کردیم با برگزاری این غرفه‌ها بتوانیم در برگزاری هر چه با شکوه‌تر و تبیین اهداف انقلاب برای این قشر سهممان را ادا کنیم.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: