صفحه 1 : فرهنگی صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : ایران و جهان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۷
تیر
۱۴۰۳

شماره
۵۶۴۷

امروز: ۸ (تیر) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Jun) 28

عناوین صفحه




هگمتانه، گروه ورزش: وزیر ورزش و جوانان گفت: شهید آیت‌ا... رئیسی خدمات ماندگاری در ورزش داشتند و از ابتدای دولت سیزدهم 1926 پروژه نیمه تمام ورزشی به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رسیده است.
کیومرث هاشمی در آیین بهره برداری ورزشگاه شهدای خدمت سرکان با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس‌جمهور شهید و همراهان ایشان اظهار کرد: ورزش کشور یکی از حامیان اصلی خود را از دست داد چرا که در کمتر از 8 ماه گذشته آیت‌الله رئیسی در دو برنامه تجلیل از قهرمانان و نشان آوران حضور داشتند و همیشه به بنده به عنوان خدمت‌گزار جامعه ورزش و جوانان تأکید می‌کردند که به پیشکسوتان و ورزشکاران توجه داشته باشیم چون اینها دل مردم را با نشان آوری همیشه شاد می‌کنند.
کیومرث هاشمی خاطرنشان کرد: شهید آیت‌ا... رئیسی خدمات ماندگاری در ورزش داشتند و از ابتدای دولت سیزدهم 1926 پروژه نیمه تمام ورزشی به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رسیده است.
وی با اشاره به اینکه تداوم اتمام پروژه‌های ناتمام در دستور کار است، بیان کرد: تمام ظرفیت‌ها را بر اساس شورای عالی ورزش که برای تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌ها، مصوب شده، به‌کار گرفته ایم تا هر چه سریع‌تر فضاهای ورزشی را در اختیار ورزشکاران و مردم قرار دهیم.
وی ادامه داد: همچنین اجرای آمایش سرزمینی و طرح ملی پیشرفت 2 موضوعی بودند که به ما دستور دادند انجام آن را تسریع ببخشیم. ایشان به درستی تأکید داشت که تنها با اجرای این طرح‌ها عدالت ورزشی در کشور انجام خواهد شد و نقاط محروم با اجرای طرح آمایش سرزمینی فرصت‌های خوبی را به دست خواهند آورد.
وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: یکی از یادگاری‌های این بزرگ‌مرد در حوزه ورزش بحث واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بود که این کار 30 سال تمام روی زمین مانده بود که در دولت سیزدهم و با پیگیری‌های این شهید بزرگوار انجام شد.

  افتتاح ورزشگاه شهدای خدمت سرکان
با حضور وزیر ورزش و جوانان، مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران ستادی وزارت ورزش و جوانان استادیوم شهدای خدمت شهر سرکان پس از 14 سال افتتاح شد و به بهره برداری رسید.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در آیین افتتاحیه این پروژه گفت: ساخت این ورزشگاه سال 1389در زمینی به مساحت 8 هزار مترمربع آغاز شد و تکمیل آن طی سال‌های اخیر به یکی از مطالبات اصلی مردم و ورزشکاران شهر سرکان تبدیل شده بود.
علی حقیقی افزود: به برکت سفر شهید رئیسی به استان و با تزریق اعتبارات سفر، احداث این مجموعه شتاب دو چندانی گرفت و پس از 14 سال این پروژه در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسید.
وی تصریح کرد: برای احداث این پروژه اعتباری بالغ بر 127 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه صرف شده است که 90 میلیارد ریال آن از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان بوده است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: