صفحه 1 : فرهنگی صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : ایران و جهان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۷
تیر
۱۴۰۳

شماره
۵۶۴۷

امروز: ۸ (تیر) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Jun) 28

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان : مسؤول فرهنگی قرارگاه مردمی غدیر استان همدان با این توضیح که برنامه‌های عید غدیر امسال با محوریت خانواده طراحی شده است تا انس و الفت بیشتری بین آنها شکل گیرد، مطرح کرد: در غرفه‌ها نیز، غرفه جوانی جمعیت، جهاد تبیین، مسائل تاریخی غدیر، پرسش و پاسخ درباره مسائل اعتقادی به همین منظور برپا شده‌اند.
حجت‌الاسلام وحید روحی در گفت‌وگو با خبرنگار هگمتانه، با تشریح برنامه‌های فرهنگی قرارگاه مردمی غدیر استان همدان اظهار کرد: در دهه امامت و از عید قربان تا غدیر به مدت 4 شب در باغ‌موزه دفاع مقدس همدان برنامه‌هایی به این مناسبت برگزار شده و ما یک شب در میان برای خانواده‌ها برنامه داشتیم.
وی افزود: در شب اول میهمان 1700 دانش‌آموز ابتدایی به همراه خانواده‌هایشان بودیم که از 8 غرفه کودک و نوجوان، نقاشی، ‌هنرهای دستی، رصدخانه، عمو روحانی، بازخوانی کتاب غدیر و... بازدید کردند و پس از آن نیز در جنگ شادی که با اجرای برنامه‌های شاد، مسابقات، سرودخوانی و اهدای جوایز همراه بود، شرکت کردند.
وی با این توضیح که برای اجرای برنامه در مدارس، 110 مدرسه با هماهنگی آموزش و پرورش انتخاب شدند، ادامه داد: بخش دیگری از برنامه متعلق به دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم بود که در این برنامه نیز نزدیک به 750 خانواده ثبت‌نام کرده و پیش‌بینی می‌کنیم 2 هزار نفر در این برنامه حضور یابند.
وی از برگزاری برنامه عید غدیر در 4 تیرماه با میزبانی فرهنگیان، خبر داد و گفت: در این برنامه نیز تاکنون 800 خانواده از فرهنگیان استان ثبت‌نام کرده‌اند که پیش‌بینی می‌کنیم 2500 تا 3000 نفر در این برنامه شرکت کنند.
مسؤول فرهنگی قرارگاه مردمی غدیر استان با این توضیح که برنامه‌های عید غدیر امسال با محوریت خانواده طراحی شده است تا انس و الفت بیشتری بین آنها شکل گیرد، مطرح کرد: در غرفه‌ها نیز، غرفه جوانی جمعیت، جهاد تبیین، مسائل تاریخی غدیر، پرسش و پاسخ درباره مسائل اعتقادی به همین منظور برپا شده‌اند.
وی با این توضیح که در 5 نقطه شهر که عمدتاً در حاشیه‌ها هستند، قرارگاه مردمی غدیر استان اقدام به اجرای برنامه می‌کند، عنوان کرد: برنامه‌های این قرارگاه به صورت مردمی برگزار شده و مساجد، حسینیه‌ها و پارک‌ها میزبان ما خواهند بود.
وی با اشاره به اینکه در 10 منطقه شامل 8 مسجد، یک مدرسه، در مناطقی مانند حصار امام، حصار علی‌آباد و کوی فرهنگیان برای اجرای برنامه‌ها در نظر گرفته شده‌اند، عنوان کرد: تمامی این برنامه‌ها به صورت مردمی برگزار شده و ما با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از آنها حمایت می‌کنیم.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: