صفحه 1 : فرهنگی صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : گردشگری صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۱۳
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۰۵

امروز: ۱۴ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (May) 03

عناوین صفحه

  • تشکر "ویژه" از شهردار همدان به‌ دلیل راه‌اندازی مجدد تالار فجر
  • رحماندوست چهره ماندگار شعر کودک
  • اعتبار 18 میلیارد تومانی شهرداری همدان برای جداره‌سازی
  • عطرآگین شدن فضای شهر با پخش اذان زنده ظهر و عصر توسط قاریان ممتاز همدانی
  • پاسخ‌گویی مستقیم رئیس شورای اسلامی شهر به شهروندان همدانی در سامانه ١٣٧
  • دیدار مدیر منطقه 3 شهرداری همدان با کارگران این منطقه
  • ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری منطقه 2 شناسایی و معرفی شود
  • الگوهای جامعه معلمان به عنوان قهرمان معرفی شوند
  • مزاحم اینترنتی در دام پلیس فتا
  • محکومیت 8 میلیارد ریالی قاچاقچی کالا
  • خطر سقوط در کمین تیم پاس
  • معلمی که امام خمینی(ره) خطبه عقدش را خواند
  • رایگان شدن درمان کودکان تا 7 سال سرمایه‌گذاری برای آینده است
  • چرایی تفاوت چشمگیر آمار گردشگران همدان با دیگر استان‌ها
  • کاهش 90درصدی هزینه درمان بیماران سرطانی
  • سیر صعودی حیوان‌گزیدگی
  • تصویربرداری هوایی و سه بعدی شهر با مقیاس 1.500


  • هگمتانه، گروه خبر*: معاون حمل و نقل اداره‌ کل راهداری و حمل‌‌و‌نقل جاده‌ای استان همدان از آمادگی این اداره کل برای دریافت نظرات، انتقادات، پیشنهادات و شکایات مسافران خبر داد.
    به گزارش هگمتانه، محمد سرگزی با بیان اینکه نظرات، انتقادات، پیشنهادات و شکایات مسافران را به دیده منت می‌پذیریم، گفت: به دلیل اهمیت بالای موضوع و تکریم مسافر این اداره کل با هزینه خود برچسب‌هایی را تحت عنوان سامانه نظارت بر عملکرد راننده و ناوگان با پلاک انتظامی را چاپ و دو نسخه از آن را در اختیار تمامی شرکت‌‌ها و ناوگان مسافری قرار داده است، همچنین به شهرستان‌ها ابلاغ شده است که این برچسب‌ها را به صورت رایگان چاپ و در اختیار شرکت‌ها و ناوگان خود قرار دهند.
    سرگزی افزود: در این برچسب‌ها به اطلاع مسافران رسانده شده است که از چهار راه ارتباطی می‌توانند نظرات خود را به اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان انعکاس دهند.
    وی ادامه داد: عمده مسائل و مواردی که ممکن است مسافری بخواهد در مورد آن نظر، انتقاد، پیشنهاد و شکایتی را به ثبت برساند مربوط به توقف‌های طولانی غیرمجاز و یا لزوم توقف مناسب برای ادای فرایض دینی مانند توقف برای اقامه نماز و صرف افطاری و سحری می‌شود که البته این توقف‌ها معمولا به صورت منظم انجام می‌شود.
    وی ادامه داد: علاوه بر این دو مورد، مسافران عزیز می‌توانند مشکلات جاده‌ای پیش آمده در مسیر را از طریق راه‌های ارتباطی به اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان منعکس کنند.
    به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، معاون حمل‌و‌نقل اداره‌ کل راهداری و حمل‌‌و‌نقل جاده‌ای استان همدان افزود: سامانه و تلفن گویای 141 آماده ثبت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات مسافران است.



    ارسال ديدگاه

    نام:
    پست الکترونیکی:
    کد امنیتی:
    ديدگاه: