صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : شهرستان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۲۷
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۱۶

امروز: ۲۸ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (May) 17

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه خبر همدان: پاسخ‌گویی مستقیم رئیس شورای اسلامی شهر به شهروندان همدانی در سامانه ١٣٧ در دوشنبه‌های پاسخ‌گویی صورت گرفت.
به گزارش هگمتانه، برنامه دوشنبه‌های پاسخ گویی سامانه جامع مدیریت شهری 137 شهرداری همدان این هفته با حضور رئیس شورای اسلامی شهر همدان برگزار شد.
محمود مسگریان در راستای رسیدگی به درخواست‌ها، پیشنهادات و مشکلات شهروندان به تماس‌های آنها پاسخ داد.
در تماس مستقیم رئیس شورای اسلامی شهر همدان با مردم که به مدت یک ساعت انجام شد، 14 نفر از شهروندان همدانی درخواست‌ها، پیشنهادات و مشکلات خود در حوزه‌های مختلف شهری را با وی در میان گذاشتند که رئیس شورا دستور پیگیری موارد و موضوعات مطرح شده در چارچوب قانون را صادر کرد.
به نقل از روابط عمومی سامانه 137، رئیس شورای اسلامی شهر همدان در حاشیه این ارتباط، ضمن قدردانی از کارکنان سامانه 137 اظهار کرد: این مرکز پل ارتباطی مستقیم و بی واسطه با مردم است که از شهروندان درخواست می‌شود پیشنهادات، انتقادات و مشکلات خود را در تماس با شماره تلفن ١٣٧ با کارشناسان این مرکز در میان بگذارند تا ضمن بررسی موارد و موضوعات مطرح شده در اسرع وقت، نتایج این پیگیری‌ها به سمع و نظر آنها برسد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: