صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : شهرستان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۲۷
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۱۶

امروز: ۲۸ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (May) 17

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: معاون امور زیربنایی و حمل ونقل شهری شهردار همدان با این توضیح که اتفاقات خوبی در پیاده راه اکباتان در بخش جداره سازی رخ داده است مطرح کرد: در حال حاضر برای طرح جداره سازی 4 قرارداد به ارزش 25 تا 30 میلیارد تومان منعقد شده و علاوه بر این در ردیف بودجه امسال نیز نزدیک به 18 میلیارد تومان اعتبار لحاظ شده است.
وحید علی‌ضمیر در گفت‌گو با خبرنگار هگمتانه، با تشریح ابعاد طرح بزرگ جداره سازی خیابانهای اصلی و پیاده راه‌های همدان اظهار کرد: این طرح 5 سال پیش شروع شده و تا کنون ادامه یافته است.
وی با اشاره به اینکه این طرح ابتدا از پیاده راه بوعلی سینا آغاز شد افزود: طرح جداره سازی در ادامه پروژه پیاده راه سازی انجام شده و هدف آن ارتقا کیفیت منظر شهری است.
معاون امور زیربنایی و حمل ونقل شهری شهردار همدان با بیان اینکه امسال نیز اجرای طرح جداره سازی ادامه یافته است گفت: در حال حاضر در منطقه یک، دو و پنج قرارداد به امضا رسیده تا پروژه جداره سازی در جبهه‌های مختلف ادامه یابد.
وی از آغاز پروژه جداره سازی پیاده راه میدان امام (ره) خبر داد و عنوان کرد: سال گذشته مناقصه این پروژه برگزار و برنده آن نیز مشخص شد و هم اکنون پروژه در مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد.
علی‌ضمیر ادامه داد: در شهرداری منطقه دو قرارداد جدیدی منعقد شده تا علاوه بر قرارداد منطقه یک طرفین پیاده راه بوعلی جداره سازی شود.
وی بیان کرد: در پیاده راه اکباتان نیز پروژه جداره سازی سال گذشته شروع شد و کار به گونه‌ای پیش رفته که برخی مالکان این منطقه برای اجرای این پروژه پیش‌قدم شده اند از این رو برای این مالکان مجوز صادر شده تا جداره سازی برای املاک آنها انجام شود.
معاون امور زیربنایی و حمل ونقل شهری شهردار همدان با این توضیح که اتفاقات خوبی در پیاده راه اکباتان در بخش جداره سازی رخ داده است مطرح کرد: در حال حاضر برای طرح جداره سازی 4 قرارداد به ارزش 25 تا 30 میلیارد تومان منعقد شده و علاوه بر این در ردیف بودجه امسال نیز نزدیک به 18 میلیارد تومان اعتبار لحاظ شده است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: