صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۸
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۰۰

امروز: ۸ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Apr) 27

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از توریع 80 تن گوشت قرمز در همدان برای ایام نوروز خبر داد.
به گزارش خبرنگار هگمتانه، سید مجتبی حسینی روز گذشته در جمع خبرنگاران در سالن اجتماعات استانداری اظهار کرد: امسال شرایط اقتصادی کشور فراز و فرودهایی داشته و سعی ما رقم خوردن بهترین شرایط بوده و تلاش‌هایی در این زمینه داشتیم.
وی خاطرنشان کرد: هفته گذشته جلسه بانک‌ها را داشتیم و در این یک سال 420 میلیارد تومان وجه نقد به بانک‌ها آوردیم که به نسبت سال قبل چهار برابر بوده و هیچ مشکل نقدینگی وجود ندارد.
معاون امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به اینکه کشیک همه بانک‌ها تدبیر شده تا در همه بانک‌ها شعب کشیک ایام نوروز فعال باشند گفت: تأمین گوشت قرمز چالش بود که با تدبیر 20 تن گوشت گوسفندی توزیع کردیم و دیروز هم جهاد کشاورزی توزیع‌هایی داشت.
وی با اشاره به اینکه 10 فروشگاه گوشت گوسفندی را به قیمت 325 هزار تومان توزیع خواهند کرد بیان کرد: قول 30 تن دیگر را هم گرفته ایم و در تلاشیم 80 تن توزیع کنیم.
حسینی خاطرنشان کرد: در طرح کالابرگ اختلاف نظر وجود دارد اما واقعیت این است از 17 بهمن ماه عنوان فجرانه گرفت و مبلغ 120 هزار تومان قبل در بهمن ماه به 220 هزار تومان رسید.
وی با بیان اینکه به ازای هر نفر 220 هزار تومان یارانه مضاعف در خرید 11 قلم کالا تعلق می‌گیرد عنوان کرد: افراد اگر 11 قلم را خرید کنند به قیمت امروز باید 743 هزار تومان پرداخت کنند که دولت قیمت سال گذشته یعنی 523 هزار تومان را با آنها محاسبه می‌کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه به هیچ وجه سامانه کالابرگ الکترونیک قطع نیست گفت: اقدامی در پس فروشگاه‌ها انجام می‌شد که کالایی جدای از 11 قلم را به فروش می‌رساندند که این موضوع در سامانه رفع شده و نمی‌توانند کالای دیگری را ثبت کنند.
وی با بیان اینکه امیدواریم در راستای امیدآفرینی اقدامی داشته باشیم افزود: ابتدای امسال تسهیلات با کارمزد چهار درصد پرداخت کردیم که مرحله دیگر هم اجرایی می‌شود؛ کارهای این مرحله نیز انجام شده که فرآیندی دارد و اگر انجام شود، پرداخت می‌کنیم.
حسینی در خصوص آسیب کتیبه گنجنامه طی روزهای اخیر گفت: حفظ این اثر ملاحظات فنی دارد و کار کارشناسی نیاز است که البته اقداماتی در این زمینه انجام می‌شود، به طور نمونه گفته می‌شود اگر حصار شیشه کار شود امکان بخار اثر وجود دارد.
گفتنی است در پایان این مراسم از خبرنگاران حوزه اقتصادی تقدیر شد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: