صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : همه دانا صفحه 8 : فرهنگی

۱۸
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۰۸

امروز: ۱۸ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Tuesday 2024 (May) 07

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه ورزش: نشست بررسی عملکرد فوتبال استان همدان در سال گذشته و نیز آخرین وضعیت تیم‌های پاس و شهرداری در لیگ دو باشگاه‌های کشور در حضور علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان، عباس صوفی رئیس هیأت فوتبال، علی بلالی، محمدرضا آرتیمانی و سایر دست اندرکاران باشگاه پاس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
رئیس هیأت فوتبال همدان در این نشست گفت: نبود زیرساخت‌های اقتصادی مناسب مشکل و مانع بزرگ در رشد و اعتلای باشگاه‌های فوتبال همدان است.
عباس صوفی پیرامون بررسی عملکرد فوتبال استان همدان اظهار کرد: همدان سرشار از استعدادهای فوتبال در 2 بخش پسران و دختران است که هم اکنون بسیاری از آنها به دلیل نبود پشتوانه باشگاهی در همدان، در سایر تیم‌های استان‌ها در لیگ‌های برتر کشور عضویت دارند.
وی اضافه کرد: همدان دارای مربیان استعدادیاب و سازنده در فوتبال است منتها حاصل دسترنج آنها باید در باشگاه‌ها رشد و پیشرفت کند که البته به دلیل مشکلات مالی و نبود زیرساخت‌های اقتصادی مناسب در حوزه باشگاه‌ها نمی‌توانند در این استان حفظ شوند و روانه سایر استان‌های دارای باشگاه‌های مطرح می‌شوند.
صوفی خاطرنشان کرد: هیأت فوتبال استان همدان نیز تاکنون کمک‌های زیادی به باشگاه‌ها به خصوص پاس داشته است منتها نیاز است تا نسبت به ایجاد زیرساخت‌های مناسب اقتصادی برای چرخه مالی باشگاه‌هایی نظیر پاس برنامه‌ریزی کلان در استان صورت بگیرد.
رئیس هیأت فوتبال استان با قدردانی از حمایت مدیرکل ورزش و جوانان از این هیأت در سال گذشته گفت: همه می‌دانیم مشکل بزرگ فوتبال استان نبود زیرساخت‌های اقتصادی جهت حمایت از تیم‌های فوتبال است و باید چاره اندیشی شود.
صوفی با اشاره حمایت‌های صورت گرفته از تیم پاس در سال گذشته گفت: شرکت‌های پتروشیمی ابن‌سینا و هگمتانه حمایت‌های لازم را از پاس داشته‌اند اما این حمایت‌ها باید قوی‌تر و منظم‌تر باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این نشست گفت: فوتبال یکی از رشته‌های پرطرفدار در استان و کشور است که مخاطبین زیادی را به خود جذب کرده است. علی حقیقی افزود: در راستای توسعه این رشته ورزشی در استان همدان سال گذشته چندین چمن مصنوعی در مناطق شهری و روستایی به بهره برداری رسید ضمن اینکه چمن ورزشگاه‌های اسدآباد و رزن پس‌از سال‌ها تعویض و نونوار شد.
وی اضافه کرد: همچنین زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید شمسی پور نیز پس از 20 سال با اعتبار بالای 10 میلیارد ریال تعویض شد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: