صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : همه دانا صفحه 8 : فرهنگی

۱۸
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۰۸

امروز: ۱۸ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Tuesday 2024 (May) 07

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: استاندار همدان با بیان اینکه کارگران به تولید هویت می‌بخشند گفت: سال گذشته شاهد رشد خوبی در استان بودیم به طوری که 118 درصد از تعهد اشتغال محقق شد.
به گزارش هگمتانه، علیرضا قاسمی‌فرزاد در یادواره‌ 470 شهید کارگر استان که در مجتمع فولاد ویان برگزار شد اظهار کرد: کارگران روح و ماهیت تولید هستند به نحوی که باید از تلاش‌های بی‌دریغ این قشر زحمتکش قدردانی کنیم.
وی گفت: باید دست تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران را که در این شرایط سخت به عنوان جهادگران عرصه تولید و صنعت در حال تلاش و تکاپو هستند، بوسید و قدردان زحمات آنها بود.
استاندار همدان با بیان اینکه سال گذشته شاهد رشد خوبی در استان بودیم به طوری که 118 درصد از تعهد اشتغال استان محقق شد عنوان کرد: زیرساخت‌های بسیار خوبی در شهرک‌های صنعتی، حوزه کشاورزی، خدمات و گردشگری ایجاد شد.
وی گفت: شرایط متفاوت تولیدکنندگان را درک می‌کنیم به ویژه فعالان اقتصادی که در استان منشا خیر و برکت هستند و در حوزه‌های مسؤولیت‌های اجتماعی به خوبی ورود کردند.
قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه در سالی که مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری کردند، تولیدکنندگان مشارکت بسیار خوبی دارند افزود: امسال با طراحی و برنامه‌ریزی، اهتمام دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مردم با دستور رهبر معظم انقلاب تلاش می‌کنیم شعار سال را جامه‌ عمل بپوشانیم.
وی در ادامه سخنانش با اشاره به انجام عملیات وعده صادق گفت: رژیم جعلی صهیونیستی تصور می‌کرد با پشتیبانی آمریکا، انگلیس، ناتو و دیگر کشورها نفوذ ناپذیر است اما عملیات وعده صادق ساختار موازنه دفاعی در دنیا را بر هم ریخت.
استاندار همدان افزود: وعده صادق ترکیبی از تکنیک و راهبرد بود و حیرت قدرت‌های نظامی جهان را برانگیخت به طوری که از گنبد آهنین کاری ساخته نبود و در عمل هیمنه غرب شکسته شد.
به نقل از فارس، وی گفت: امروز امنیت، سربلندی و عزت ما مرهون تلاش، ایثارگری و ازخودگذشتگی شهداست که همه هستی خود را در راه خدا فدا کردند و بهترین و والاترین انسان‌های عصر ما بودند؛ عصری که تکرارشدنی نیست.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: