صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۸
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۰۰

امروز: ۸ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Apr) 27

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: طرح آب‌رسانی به 22 روستای محروم این استان واقع در پیشخور فامنین، مهربان علیا کبودراهنگ و خزل شرقی نهاوند توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه همدان تکمیل و به پایان رسید.

به گزارش هگمتانه، سرهنگ‌پاسدار علی قره‌باغی روز دوشنبه اظهار کرد: برای اجرای این طرح‌ها حدود 2 میلیارد تومان هزینه شده و هم زمان با هفته استانی دفاع مقدس همدان مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب نیز در اجرای بسیاری از این طرح‌ها مشارکت داشته است هر چند بخش زیادی از عملیات اجرایی با بهره گیری از توان قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه همدان به نتیجه رسیده است.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: طبق مطالعات وزارت کشور در سال 88، روستاهای موجود در سه منطقه پیشخور فامنین، مهربان علیا کبودراهنگ و خزل شرقی نهاوند به عنوان مناطق محروم استان همدان معرفی شدند.

سرهنگ پاسدار قره‌باغی اضافه کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان همدان مطالعاتی را برای بررسی وضعیت 80 روستای موجود در این سه منطقه به منظور بررسی وضعیت معیشتی، بهداشتی و عمرانی در دستور کار قرار داد و به فراخور زمان و موقعیت طرح‌هایی اجرا شد.

وی درباره توزیع کمک مؤمنانه بین نیازمندان نیز گفت: به دنبال منویات رهبر انقلاب مبنی بر فراموش نشدن نیازمندان در نوروز 1400 و ابلاغ این فرمان از سوی فرماندهی کل سپاه و سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفان از 14 اسفند به مدت یک هفته تیم‌ها نسبت به دایر کردن چادر در اماکن شلوغ و پرتردد برای جمع آوری کمک‌های مردمی اقدام می‌کنند.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: کمک‌های جمع آوری شده به همراه کمک‌های پیش‌بینی شده از سوی سپاه و سایر نهادها در قالب بسته عیدانه در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار می‌گیرد.

سرهنگ پاسدار قره‌باغی ادامه داد: هم زمان با هفته استانی دفاع مقدس همدان نیز یک هزار بسته کمک مؤمنانه در شهرستان ملایر و صدها بسته نیز در کبودراهنگ توزیع شد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: