صفحه 1 : رویداد صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : رویداد صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۶
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۹

امروز: ۷ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 26

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: به همت موکب رسانه‌ای صدا و سیمای مرکز همدان و موکب رسانه‌ای سیدالشهدا(ع) 1000 بسته معیشتی میان افراد کم بضاعت آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

به گزارش هگمتانه، در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، به همت موکب رسانه‌ای صدا و سیمای مرکز همدان و موکب رسانه‌ای سیدالشهدا(ع) موقعیت شهید همدانی 1000 بسته معیشتی در قالب کمک‌های مؤمنانه میان افراد کم بضاعت و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد.

این 1000 بسته معیشتی شامل 5کیلوگرم برنج، 5 کیلوگرم سیب زمینی،رب گوجه فرنگی، ماکارونی، انگشت پیچ، خامه، پنیر، سویا، چای، ماسک و قند بود که در راستای تبیین و تبلیغ این امر خداپسندانه در جامعه و با هدف اشاعه فرهنگ علوی و دستگیری از افراد کم بضاعت و نیازمندان جامعه انجام شد.

در این مراسم آیت‌ا... طه محمدی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اعلام اینکه اجرای چنین برنامه‌ای آن هم در صدا و سیما بی نظیر است گفت: از مدیر کل و اعضای موکب رسانه‌ای صدا و سیما در اجرای این طرح آن هم در سال روز شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) قدردانی می‌کنم.

دکتر دهقان نیری مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان هم با اشاره به اینکه در این طرح که با تلاش موکب رسانه‌ای صدا و سیمای مرکز همدان و موکب سیدالشهدا(ع)، موقعیت سردار شهید حاج حسین همدانی انجام شد، کارکنان صدا و سیمای مرکز همدان یک روز از حقوق خود را برای این اقدام خیرخواهانه اختصاص دادند افزود: در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) این حرکت جهادی و خودجوش به منظور کمک مالی و ایجاد بسترسازی اطلاع رسانی و ایجاد فضایی مناسب برای ترویج، تبیین و تشویق مردم دارالمؤمنین همدان انجام شده است.

سردار صداقتی مسؤول موکب سیدالشهدا(ع) هم خاطرنشان کرد: در این طرح یک هزار بسته معیشتی شامل 11 قلم اجناس خوراکی و دیگر اقلام مورد نیاز خانوارها میان نیازمندان توزیع شد.

گفتنی است این برنامه معنوی به همراه ذکر مصیبت خاندان اهل بیت(ع) به شکل زنده از شبکه استانی صدا و سیمای مرکز همدان پخش و بسته‌ها هم تا عصر روز یکشنبه میان خانواده‌ها توزیع شد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: