صفحه 1 : رویداد صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : رویداد صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۶
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۹

امروز: ۷ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 26

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه شهرستان: فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از تحویل پنج منزل مسکونی ساخته شده توسط بسیج سازندگی به مددجویان خبر داد.

به گزارش هگمتانه، محمود بداغی با گرامیداشت هفته بسیج، مجموعه عظیم بسیج را یادگار بی‌نظیر امام امت عنوان و اظهار کرد: تفکر بسیجی همواره راهگشای مشکلات کشور در عرصه‌های مختلف بوده و هرجا کشور به بسیج نیاز داشته، این مجموعه با قدرت و صلابت و با تمام وجود ورود کرده و با لطف خداوند از ادای وظیفه خود سربلند هم بیرون آمده است.

وی حوزه مأموریتی بسیج را محدود به عرصه‌ای خاص ندانست و گفت: برای بسیجی فرقی نمی‌کند در دفاع مقدس حضور یابد یا در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا و یا در عرصه‌های علمی و فرهنگی و هنری و.... بلکه بسیجی به دنبال ادای وظیفه خود به بهترین شکل است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ افزود: تفکر ناب بسیج محدود به کشور عزیزمان نبوده بلکه با صدور فرهنگ ناب بسیج به کشورهای منطقه، با لطف خداوند متعال فتنه‌های بزرگی در منطقه کشف و خنثی شده است.

وی در ادامه از اجرای بیش از 40 عنوان برنامه در هفته بسیج در شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامت بسیجیان سلحشور و مردم عزیزمان، امسال برنامه‌ها عمدتا به صورت مجازی و یا با رعایت دقیق فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

بداغی فضاسازی در سطح شهر و روستاها، برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک برای ضدعفونی اماکن پرتردد، برگزاری رژه موتوری، توزیع 600 بسته معیشتی و بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند، توزیع ماسک، دیدار معتمدین بازار، کارگران و هیأت اندیشه‌ورز با فرمانده سپاه، مسابقه کتابخوانی مجازی، تحویل پنج منزل مسکونی ساخته شده توسط بسیج سازندگی به مددجویان و نیازمندان و غبارروبی مزار پاک شهدا را از جمله برنامه‌های این هفته دانست.

به نقل از فارس، وی از آغاز اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در هفته بسیج با مشارکت و همکاری شبکه بهداشت و درمان برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و افزود: همان گونه که حضور سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی خواب را از چشم داعشی‌ها ربود و باعث شکست آنها در منطقه شد، امیدواریم با لطف خداوند متعال و به برکت نام این شهید بزرگ، اجرای طرح شهید سلیمانی موجبات شکست ویروس کرونا از جامعه را به ارمغان بیاورد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: