صفحه 1 : رویداد صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : رویداد صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۶
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۹

امروز: ۷ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 26

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: مسؤول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از افتتاح 110 پروژه عمرانی در استان طی هفته بسیج خبر داد و گفت: در این هفته 25 هزار بسته اقلام غذایی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش هگمتانه، علی قره‌باغی از افتتاح 110 پروژه عمرانی طی هفته بسیج در استان خبر داد و اظهار کرد: تعدادی از این پروژه‌ها افتتاح شده و بخشی نیز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در شهرستان فامنین چهار پروژه با حضور مسؤولان افتتاح شد گفت: تقریبا 74 پروژه با همت گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی احداث شده که ارزش ریالی آن 7 میلیارد تومان است.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه 35 تا 40 پروژه نیز با همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی ساخته شده است خاطرنشان کرد: ارزش ریالی آنها تقریبا 5 میلیارد تومان است که آورده سپاه 2 میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه انتقال آب روستایی، ایجاد کانال کشاورزی، قنوات، خانه عالم، گلزار شهدا و... پروژه‌های افتتاح شده است گفت: پنجم آذرماه توزیع یک مرحله از کمک‌های مؤمنانه را در برنامه داریم.

قره‌باغی از آماده‌سازی تقریبا 7 هزار بسته سبد غذایی برای توزیع میان نیازمندان توسط سپاه خبر داد و افزود: پیش‌بینی می‌شود 6 هزار بسته نیز توسط نواحی سپاه، خیران و گروه‌های جهادی آماده شود که در مجموع برآورد می‌شود بین 20 تا 25 هزار بسته اقلام معیشتی، پنجم آذرماه توزیع شود.

وی با بیان اینکه تقریبا هر کدام از بسته‌ها 400 هزار تومان هزینه داشته است تصریح کرد: بسته‌های تهیه شده توسط نواحی سپاه و خیران متفاوت است و تقریبا از 300 هزار تا یک‌میلیون تومان هزینه داشته‌ است.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه در این هفته بر توزیع اقلام کمک آموزشی و تبلت بین دانش‌آموزان نیازمند تأکید داریم افزود: توسط بسیج جامعه پزشکی نیز گروه جهادی پزشکی به کمک مراکز بهداشت و کادر درمانی خواهند آمد که یکم آذرماه این طرح آغاز شده است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: