صفحه 1 : رویداد صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : رویداد صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۶
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۹

امروز: ۷ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 26

عناوین صفحه

 

هگمتانه-گروه شهرستان: به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی نشست امام جمعه بهار با کارکنان انتظامی این شهرستان در دفتر امام جمعه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار هگمتانه از بهار، در این گردهمایی امام جمعه بهار گفت : نیروی انتظامی روند روبه رشدی را در پیش دارد و شاخص های امنیتی در شهرستان رو به رشد است و کارکنان انتظامی باید خدمت بی منت را سرلوحه کار خود قرار دهند و با رعایت تقوای الهی همواره در کار ها خدا را مدنظر قرار دهند.

حجت الاسلام ارزنده تصریح کرد : بیش از 950ماموریت توسط نیروی انتظامی در حال اجرا می باشد که مردم باید با نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته تا  ماموریت‌ها به درستی در سطح جامعه اجرایی شود.

وی با بیان اینکه اقتدار و امنیت این نظام را در وهله نخست مدیون خون شهیدان والامقام هستیم، افزود: امروز نیز نیروی انتظامی به تاسی از راه شهیدان با رشادت از این میراث شهدا حراست می کند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی طی بیش از چهار دهه از انقلاب در این راه شهیدان زیادی تقدیم نظام اسلامی کرده است، اضافه کرد: این هفته فرصت مناسبی برای تبیین و تشریح خدمات انجام گرفته در خصوص ایجاد امنیت و آرامش برای اقشار مردم است. 

حجت الاسلام ارزنده با تقدیر از فرماندهی و کارکنان این نیرو بیان کرد: کارکنان فداکار نیروی انتظامی شهرستان بهار با همین تعداد نیرو به واسطه وظیفه شناسی و تلاش فرماندهی این نیرو عملکرد مناسب و کیفیت بالایی دارند که عملکرد آنان قابل تقدیر است. 

 وی افزود: امروزه دشمن با طراحی جنگ نرم، به درون شهرها و خانه ها آمده است و این موضوع وظیفه همگان به ویژه نیروهای نظامی و انتظامی را بسیار سنگین تر از قبل کرده است که باید همه دست به دست هم دهیم و در جامعه به دنبال بصیرت افزایی باشیم تا جوانان از هجمه سنگین دشمنان در امان بمانند. 

 سپس فرمانده انتظامی بهار گفت: در شش ماهه گذشته با تلاش و همکاری و مشارکت مردم ولایت مدار شهرستان بهار، پلیس موفقیت های خوبی داشته است؛ به طوری که 80 درصد تصادفات فوتی درون شهری نسبت با مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

افزایش 20درصدی کشفیات انواع مواد مخدر 

سرهنگ بزرگعلی نوری اضافه کرد: 20 درصد افزایش کشفیات انواع مواد مخدر و 8 درصد افزایش دستگیری داشته ایم.

وی افزود: همچنین در رابطه با کشفیات کالای قاچاق و برخورد با سودجویان و مخلان بازار 27 درصد افزایش کشفیات انواع قاچاق شامل دام و طیور و لوازم خانگی به ارزش تقریبی 27 میلیارد تومان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به روز آمدی پلیس و شیوع بیماری منحوس کرونا همکاران ناجا در کنار مدافعان سلامت و پزشکان و پرستاران بوده اند که ضمن تقدیر و تشکر از تلاش خستگی ناپذیر این قشر یاد آور می شود که تا پایان ریشه کنی این بیماری منحوس در کنار و کمک این عزیزان خواهیم ماند.

وی اظهار داشت: با توجه به شیوع این بیماری و تعطیلی کلاس های آموزش همگانی چهره به چهره با مشارکت و همدلی خبرنگاران زحمت کش رسانه های شهرستان، تعداد 270 مورد نکات آموزشی و هشدار های پلیسی در قالب موارد انتطامی و ترافیکی منتشر گردیده است که استقبال خوبی از ناحیه مخاطبین گرامی صورت گرفته است.

 سرهنگ نوری اضافه کرد: در خصوص ارائه خدمات مشاوره ای و مددکاری اقدامات خوبی در راستای مصالحه پرونده های متشکله انجام گرفته به طوری که حدود 90 درصد پرونده های ارجاعی به دوایر مشاوره منجر به مصالحه و سازش گردیده که این امر موجب کاهش هزینه و تردد در دستگاه انتطامی و قضایی برای شهروندان شده است.

وی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع گفت: پلیس شهرستان با بهره گیری از آموزه های دینی و قانون گرایی خوشبختانه تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی را سرلوحه کار خود قرار داده که در شش ماهه گذشته 43 درصد آمار انتقاد در سامانه دفتر نظارت همگانی 197 کاهش داشته است و 5 درصد افزایش تقدیر از کارکنان داشته‌ایم. 

 



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: