صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۸
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۰۰

امروز: ۸ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Apr) 27

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: ‍ ‍ استاندار همدان با بیان اینکه روحیه مشارکت بانوان در استان باید ارتقا یابد گفت: در باغ موزه دفاع مقدس استان، جایگاهی برای به نمایش گذاشتن نقش زنان در دفاع مقدس در نظر گرفته شود.

به گزارش هگمتانه، سید سعید شاهرخی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه با کمیته بانوان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه نقش بانوان ایرانی در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه بی‌بدیل و تأثیرگذار است اظهار کرد: به دنبال ارتقای جایگاه بانوان هستیم.

وی با بیان اینکه روحیه مشارکت بانوان در استان باید ارتقا یابد گفت: بانوان نقش بارز و برجسته‌ای در استان همدان دارند که باید به آن‌ها پرداخته شود، ضمن اینکه نقش‌آفرینی آنها ضامن تداوم انقلاب و استواری جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار همدان نیمی از سرمایه اجتماعی جامعه ایران را بانوان دانست و ادامه داد: زنان نقش ارزشمند و سازنده‌ای در پشتیبانی و حمایت‌های مادی و معنوی برای حضور رزمندگان در دفاع مقدس ایفا کردند.

وی با بیان اینکه هزاران نفر چون خانم مرضیه دباغ در گستره ایران اسلامی در بین بانوان وجود دارند و این باعث افتخار است ادامه داد: امروز بانوانی هستند که همچون رزمندگان دفاع مقدس، در جبهه مقابله با کرونا، در کادر بهداشت و درمان فداکارانه برای حفظ سلامت مردمانشان فعالیت می‌کنند.

شاهرخی با اشاره به اینکه در باغ موزه دفاع مقدس استان، جایگاهی برای به نمایش گذاشتن نقش زنان در دفاع مقدس در نظر گرفته شود تأکید کرد: تکریم خانواده شهدا به خصوص زنان و همسران شهدا به عنوان یک فرهنگ در کشور باید نهادینه شود.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: