صفحه 1 : رویداد صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : رویداد صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۶
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۹

امروز: ۷ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 26

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: کامران گردان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان طی ارسال پیامی، هفته خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، در متن پیام وی آمده است:

« ١٧ مرداد به نام «روز خبرنگار» مزین شده که از ١١ تا ١٧ مردادماه به نام هفته خبرنگار رقم خورده است؛ از این‌رو این هفته را به تمام عدالت‌نگاران و حق‌نویسان ایران به‌ویژه استان همدان، تبریک می‌گوییم.

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌شناسی‌اند؛ از این‌رو نقش جامعه خبرنگاری در ارائه تصاویر واقعی از رویدادهای مختلف و به‌گونه‌ای نظارت عمومی بر مدیران و دستگاه‌های اجرایی، نه تنها بی‌بدیل و غیرقابل انکار، بلکه شایسته قدردانی است.

ضمن درود بر ساحت مقدس قلم و اصحاب آن و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه به‌ویژه محمود صارمی؛ امید است دولت‌مردان بیش از پیش قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های پیشگامان عرصه‌ اطلاع رسانی و نمایندگان افکار عمومی باشند و در راستای پاسخ‌گویی مستمر برای تقویت روشنگری اثرگذار در جامعه، بکوشند.

تلاش خبرنگار، زمینه‌ساز آگاهی و شفافیت و در نهایت تقویت اعتماد اجتماعی و روحیه امیدواری در جامعه است؛ از این‌رو ضمن قدردانی از تمامی تلاش‌های فعالان متعهد رسانه‌ای، امیدوارم که همچون گذشته، چشمان تیزبین خود را برای کمک به مدیریت‌شهری به‌ کار گیرند و با نقد منصفانه به بهبود شاخص‌های توسعه‌ای منطقه، کمک کنند.

اینجانب ضمن تبریک هفته خبرنگار به تمامی فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی در استان همدان و گرامیداشت یاد و خاطره مهدی کاشی‌نهنجی، فعال رسانه‌ای استان که بر اثر ابتلا به بیماری کرونا به دعوت حق، لبیک گفت؛ برای یکایک خبرنگاران از خداوند بزرگ آرزوی سلامت، سعادت و بهروزی دارم و قطعاً در سایه تلاش و همدلی، آینده روشن همراه با توسعه و پیشرفت در انتظار همدان خواهد بود.»



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: