صفحه 1 : رویداد صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : رویداد صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۶
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۹

امروز: ۷ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 26

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: فرمانده سپاه ناحیه همدان از توزیع 2 هزار و 500 بسته معیشتی بین نیازمندان همدان در دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: بیش از 10 رأس گوسفند نیز قربانی می‌شود.

به گزارش هگمتانه، سرهنگ پاسدار علی بقایی دیروز با بزرگداشت دهه امامت و ولایت از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و معنوی توسط سپاه ناحیه همدان خبر داد و اظهار کرد: توزیع 2 هزار و 500 بسته حمایتی بین آسیب‌دیدگان کرونا و توزیع چندین هزار غذای گرم برای اطعام و افطاری در روز عید غدیر از جمله این برنامه‌هاست.

وی از تأمین جهیزیه برای زوج‌های نیازمند در این ایام خبر داد و با بیان اینکه برپایی ایستگاه‌های صلواتی با رعایت نکات بهداشتی در شهر و توزیع بسته‌های فرهنگی و بهداشتی از دیگر برنامه‌هاست گفت: برگزاری مسابقه غدیر از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به اجرای گروه‌های سرود در شهر افزود: برگزاری مسابقات «حفظ حدیث» و مسابقاتی با محوریت «خطبه غدیر» نیز در این ایام در نظر گرفته شده است.

وی از برگزاری مسابقه از جشن‌های خانگی به مناسبت عید غدیر، برگزاری مسابقه از نورافشانی‌های شب عید غدیر توسط خانواد‌ه‌ها و نورافشانی در شب و شام عید غدیر و تقدیر از حافظان سلامت خبر داد.

بقایی در پایان سخنانش با اشاره به نصب پرچم غدیر بر سردر بخشی از منازل و مغازه‌های شهر گفت: ذبح بیش از 10 رأس گوسفند به منظور توزیع بین نیازمندان و تقدیر از حافظان سلامت از دیگر برنامه‌هاست.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: