صفحه 1 : ورزش صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۷
مهر
۱۴۰۳

شماره
۵۷۱۷

امروز: ۷ (مهر) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Sep) 28

عناوین صفحه




هگمتانه، گروه خبر همدان: استاندار همدان گفت: با تدوین برنامه‌های بلندمدت و اساسی باید از تکرار بحران آب شرب که سالیان گذشته ایجاد و مشکل ساز شد، پیشگیری شود.
به گزارش هگمتانه، علیرضا قاسمی‌فرزاد در ستاد مدیریت بحران همدان اظهار کرد: سال آبی خوبی را شروع کردیم و سر ریز شدن سد اکباتان موجب بهره مندی مناسب کشاورزان شد و سهم آب باغداران و کشاورزان بیش از سهمیه تخصیص پیدا کرد.
قاسمی‌فرزاد اضافه کرد: فصل آبی سال گذشته اصل پیشگیری در مسیل‌ها و سیلاب‌ها مورد توجه قرار گرفت که با وجود افزایش بارش‌ها و نزولات آسمانی شاهد عدم خسارات جانی و مالی بودیم.
وی با اشاره به نیمه دوم سال و پیش‌بینی بارش‌ها افزود: با توجه به شروع فصل پاییز و برگ‌ریزان به لای‌روبی رودخانه‌ها و آب‌گذرهای درون شهری اهتمام شود.
وی ادامه داد: تأمین امنیت غذایی یک اصل مهم است اما مصرف بهینه مصرف آب و بهره‌وری با فرهنگ‌سازی و آموزش مناسب باید مورد توجه باشد.
استاندار همدان تأکید کرد: فرهنگ‌سازی، تبلیغ و تبیین مدیریت بهینه مصرف آب توسط رسانه‌ها و صداوسیما انجام شود.
به نقل از کانال اطلاع‌رسانی استانداری همدان، وی بر لزوم توجه جدی به ایمن سازی توسط ادارات تأکید کرد و گفت: محیط کار سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید ایمن‌سازی شده و ساختمان‌های قدیمی‌و میراث‌فرهنگی در شهر با تدابیر لازم مقاوم‌سازی شوند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: