صفحه 1 : ورزش صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۷
مهر
۱۴۰۳

شماره
۵۷۱۷

امروز: ۷ (مهر) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Sep) 28

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: هم‌زمان با سراسر کشور مردم دارالمؤمنین همدان پس از اقامه نماز جمعه، با حضور در راهپیمایی اعلام همبستگی با جبهه مقاومت، به خیابان‌ها آمده و شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند و نابودی سرانجام رژیم غاصب اسرائیل دانستند.
به گزارش خبرنگار هگمتانه، نمازگزاران جمعه همدان پس از اقامه نماز جمعه، با محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس ضمن اعلام همبستگی و حمایت از حزب الله لبنان، آمادگی خود برای مقابله با این رژیم خونخوار را ابراز کردند. مردم همدان با سر دادن شعار مرگ‌بر آمریکا و مرگ‌بر اسرائیل حمایت کشورهای غربی از رژیم نامشروع اسرائیل را سبب بروز نا امنی در منطقه دانسته و ضمن محکومیت این رفتار غیر انسانی و مستکبرانه، نسبت به این رفتار ظالمانه اعلام انزجار کردند.
مردم انقلابی همدان با سر دادن شعار الله اکبر و با تکیه بر قدرت لایزال الهی، پیروزی جبهه مقاومت را امر قطعی و سرانجام رژیم غاصب اسرائیل را نابودی دانستند.
همدانی با مشت‌های گره کرده و سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل، نبرد جبهه حق علیه باطل را امری تاریخی برشمردند و دفاع از مظلومان و مستضعفان را افتخاری برای خود دانستند.
نمازگزاران همدان حمایت از جبهه مقاومت و دیگر‌ گروه‌های مقاومت را آرمان انقلاب اسلامی‌ اعلام کردند و گفتند آماده هستند جان خود را فدای قرآن کنند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: