صفحه 1 : ورزش صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۷
مهر
۱۴۰۳

شماره
۵۷۱۷

امروز: ۷ (مهر) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Sep) 28

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه خبر همدان: جمعی از آتش نشانان همدانی در آستانه روز ملی آتش نشانی و ایمنی خون اهدا کردند.
به گزارش هگمتانه، به نقل از ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، در آستانه روز ملی آتش نشانی و ایمنی، جمعی از آتش نشانان همدان با حضور در سازمان انتقال خون در حرکتی خداپسندانه اقدام به اهدای خون کردند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: در آستانه فرا رسیدن هفتم مهرماه روز ملی آتش نشانی و ایمنی و با هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان انتقال خون همدان، جمعی از آتش نشانان این سازمان در حرکتی خداپسندانه، با حضور در این مرکز اقدام به اهدای خون کردند.
سید صادق پورسینا افزود: همه ساله تعدادی از کارکنان سازمان آتش نشانی همدان به صورت داوطلبانه و به مناسبت روز آتش نشان، در یکی از ایام منتهی به 7 مهر اقدام به این کار خداپسندانه می‌کنند که خوشبختانه امسال استقبال آتش نشانان نسبت به سال‌های گذشته بیشتر بود.
وی در پایان گفت: امروز آتش نشانان غیور همدانی که نجات جان مردم را نخستین و مهم ترین وظیفه خود می‌دانند با حضور در پایگاه انتقال خون نشان دادند که نجات جان بیماران نیز برای آن‌ها مهم و ارزشمند است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: