صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۲
آبان
۱۴۰۳

شماره
۵۷۳۹

امروز: ۲ (آبان) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2024 (Oct) 23

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه شهرستان: فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به در جریان بودن پویش ایران همدل گفت: مردم نهاوند تاکنون 6 میلیارد تومان به جبهه مقاومت کمک کردند.
به گزارش هگمتانه، سرهنگ علی مختاری اظهار کرد: تاکنون هفت مرحله کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای جبهه مقاومت جمع‌آوری شده که در هفتمین مرحله مبلغ 780 میلیون تومان وجه نقد و به ارزش یک میلیارد تومان اقلام جمع آوری شده است. در مجموع خیران نهاوندی تاکنون در راستای حمایت از مردم ستم دیده لبنان و غزه 6 میلیارد تومان به جبهه مقاومت کمک کردند.
وی از مردم نهاوند خواست تا کمک‌های خود را نسبت به تقویت جبهه مقاومت در برابر رژیم غاصب انجام دهند و وجوه نقدی و غیر نقدی خود را به نزدیک‌ترین پایگاه‌های مقاومت و یا نمایندگان جبهه‌های مقاومت در شهرستان تحویل دهند.
به نقل ازتسنیم، فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: این اطمینان به مردم داده می‌شود که تمام وجوه واریزی و اقلام دریافتی در اسرع وقت به دست مردم مظلوم غزه و جبهه مقاومت خواهد رسید.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: