صفحه 1 : رویداد صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : رویداد صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۶
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۹

امروز: ۷ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 26

عناوین صفحه




هگمتانه، گروه شهرستان: از ابتدای امسال سوانح رانندگی رزن افزایش دو برابری داشته است که این تصادفات علاوه بر تلفات انسانی هزینه‌های بالای اقتصادی و اجتماعی ناشی از آن را به دنبال دارد.
به گزارش هگمتانه؛ فرمانده انتظامی شهرستان رزن گفت: امسال سوانح رانندگی منجر به فوت برون شهری رزن نسبت به سال گذشته افزایش دو برابری داشته و تصادفات جرحی 50درصد افزایش داشته است.
سرهنگ علیجانی افزود: عوامل بروز سوانح رانندگی در شهرستان رزن خطای انسانی، عامل خودرو و راه‌ها از دلایل بروز تصادفات محسوب می‌شود.
او با بیان اینکه پلیس هم اقداماتی را برای ارتقای فرهنگ ترافیکی مردم دنبال می‌کند، گفت:آموزش فرهنگ ترافیکی برای 4هزار نفر، برخورد با تخلفات رانندگی به ویژه تخلفات حادثه ساز به تعداد 89هزارو 136مورد و 80هزار مورد تذکر لسانی به رانندگان خودرو‌ها بوده و 347مورد خودرو توقیف شده است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان رزن هم گفت:در یکسال گذشته تمام نقاط حادثه خیز شهرستان شناسایی شده که از 13نقطه حادثه خیز جاده‌ای رزن 6مورد ایمن سازی شده است.
یمینی افزود:این نقاط شامل اجرای حفاظ میانی رزن به قروه، رزن به دمق با 10میلیارد تومان به طول 6کیلومتر، خاکریزی و ایمن سازی نقاط پرتگاهی، اصلاح شیب عرضی به طول 5کیلومتر در محور رزن به آوج، نصب تابلو و علائم، احداث سرعت کاه و چراغ چشمک زن، همچنین اصلاح نقطه حادثه خیز تقاطع روستای امیریه با اجرای دوربرگردان استاندارد در دست اجرا است.
فرماندار رزن نیز گفت: در حوزه راه از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان همدان 130میلیارد تومان برای تکمیل محور ارتباطی شمال استان،70میلیارد تومان برای کنار گذر رزن و برای نقاط حادثه خیز 20میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.
علی اصغر غفاری‌آثار افزود: همچنین برای اصلاح تمام نقاط حادثه خیز کل شهرستان اعتبار مجدد دیگر از محل راه و شهرسازی تقاضا شده که 20میلیارد تومان کفاف اصلاح 6نقطه حادثه خیز را نمی‌دهد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: