صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : گردشگری صفحه 8 : فرهنگی

۲۰
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۱۰

امروز: ۲۰ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (May) 09

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: معاون خدمات شهری شهردار همدان از استمرار « طرح استقبال از بهار» شهرداری تا 13 فروردین 1400 خبر داد.

به گزارش هگمتانه، وحید علی‌ضمیر در این باره بیان کرد: با قرارگیری در آستانه آغاز سال جدید و خانه تکانی در پایان سال جاری معاونت خدمات شهری شهرداری برنامه‌های ویژه‌ای را پیش‌بینی کرده و با عنوان « طرح استقبال از بهار» اجرا می‌کند.

علی ضمیر افزود: « طرح استقبال از بهار» توسط مدیران و با همکاری ادارات و سازمان‌های مختلف به اجرا درمی‌آید.

علی ضمیر در این باره افزود: آغاز این طرح 10 اسفندماه 1399 بوده و پایان آن 13 فروردین ماه سال 1400 است که اقدامات و فعالیت‌های متعدد و متنوعی با هدف خدمت‌رسانی به مردم پیش‌بینی شده است.

علی ضمیر درباره اهداف « طرح استقبال از بهار» گفت: این طرح به منظور هماهنگی و همراهی و ترغیب عموم شهروندان به منظور حفظ نظافت شهر و پاک سازی محیط شهری در آستانه سال جدید اجرا می‌شود که با انجام اقداماتی در شهر به منظور مبارزه با ویروس منحوس کرونا همراه است.

وی به انجام اقداماتی در شهر به منظور پاکیزه سازی، زیباسازی، ایمن سازی، تلطیف روحیه شهروندان و... در شروع سال نو اشاره کرد و افزود: ارائه خدمات بهینه به شهروندان در زمینه‌های خدمات شهری با ترغیب پیمانکاران و مجریان نیز از دیگر اهداف « طرح استقبال از بهار» است.

معاون خدمات شهری شهردار همدان درباره زمان اجرای « طرح استقبال از بهار» بیان کرد: طرح استقبال از بهار از 10 اسفندماه 1399 آغاز شده و پایان آن 13 فروردین ماه سال 1400 است لذا به صورت نمادین با عنوان هفته پاک سازی از 16 تا 21 اسفندماه و با قوت بیشتری اجرا می‌شود.

علی ضمیر درباره دامنه زمانی اجرای هریک از اقدامات اشاره شده گفت: در این طرح با توجه به نوع فعالیت، مقتضیات زمانی از سوی مجری عملیات مربوطه تعیین می‌شود که این دامنه زمانی می‌بایست به گونه‌ای تعیین شود که مجریان طرح به اهداف خود دست یابند.

به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری همدان، وی بیان کرد: برای اجرای این طرح در حوزه معاونت خدمات شهری ستادی با عنوان "ستاد اجرایی طرح استقبال از بهار " تشکیل شده که ساختار سازمانی آن مشتمل بر دستگاه‌های مسؤول در اجرا، ناظر و سازمان‌های همکار مطابق جداول مندرج در این طرح است.

معاون خدمات شهری شهردار همدان ابراز کرد: در اجرای این طرح علاوه بر حوزه معاونت خدمات شهری، سایر معاونت‌های شهرداری همکاری و مشارکت دارند که به منظور هماهنگ کردن فعالیت‌های پیش‌بینی شده وظایف و مسؤولیت‌های مدیران ستادی و سازمان‌های تابعه در این طرح مشخص شده است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: