صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : خبر همدان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : ایران و جهان صفحه 8 : فرهنگی

۲۶
مهر
۱۴۰۳

شماره
۵۷۳۴

امروز: ۲۷ (مهر) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Oct) 18

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه خبر*: دوشنبه‌های پاسخ گویی سامانه جامع مدیریت شهری 137 شهرداری با حضور رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری همدان برگزار شد.
به گزارش هگمتانه، این برنامه طبق روال هفته‌های گذشته در روز دوشنبه 23/07/1403 با حضور رئیس سازمان مشاغل شهری شهرداری همدان، برگزار شد.
در این جلسه که در راستای رسیدگی به درخواست‌ها، پیشنهادات و مشکلات شهروندان برگزار شد، معراج عاشورلو به مدت یک ساعت با 9 نفر از همشهریان همدانی به صورت مستقیم گفت‌وگو کرد و در جریان درخواست‌های شهروندان قرار گرفت و قول داد که راسا مطالبات مردم را در مدیریت شهری پیگیری کند. رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری همدان ضمن تشکر از زحمات مجموعه 137 بیان کرد: این مرکز با ایجاد دسترسی آسان به مدیریت شهری برای شهروندان معضلات و مشکلات شهر را به اطلاع مدیران ارشد شهری رسانده و به نحوی حقوق شهروندی مردم را مطالبه می کند.
به نقل از روابط عمومی سامانه جامع مدیریت شهری 137 شهرداری همدان، در انتهای جلسه نوروزی معاون هماهنگی و امور عمرانی این سازمان نیز اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده و مطالعه میدانی صورت گرفته بیشتر معضلات در این حوزه حضور دستفروشان و نا بسامانی آنها در شهر است. در همین راستا این سازمان مطابق با دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت کشور در صدد ایجاد مراکز و میادین عرضه میوه و تره بار محلی و همچنین محل‌های دایمی استقرار دستفروشان است و این امر قطعا به نفع مردم و این قشر زحمت کش از جامعه خواهد بود.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: