صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : شهرستان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۲۹
شهریور
۱۴۰۳

شماره
۵۷۱۱

امروز: ۳۰ (شهریور) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Sep) 20

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان گفت: برخورد با سدمعبر صنف موتورفروشان و تعمیرکاران موتورسیکلت واقع در خیابان شهدا مطالبه مردم است و طبق قانون پیگیری می‌شود.
به گزارش هگمتانه، امیرحسین اسکندریان اظهار کرد: تردد شهروندان در معبر این خیابان به دلیل استقرار موتورسیکلت‌ها و دوچرخه‌ها جهت فروش و تعمیر، با مشکل مواجه شده است.
وی بیان کرد: طرح پاک‌سازی و جمع‌آوری موتور فروش‌های خیابان شهدا در راستای رفع سد معبر توسط مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری آغاز شده است و در نوبت نخست به کسبه اخطار لازم داده شد. اسکندریان خاطرنشان کرد: همچنین تعداد پنج دستگاه موتورسیکلت که توجهی به اجرای طرح نداشتند، به وسیله خودروهای سدمعبر جمع‌آوری شدند.
وی افزود: این طرح همچنان ادامه خواهد داشت و پس از اخطارهای لازم، در صورت عدم توجه از سوی کسبه و مغازه داران، پرونده آن‌ها به کمیسیون بند 20 که مربوط به پلمب مکان است، ارجاع داده می‌شود و طبق قانون برخورد خواهد شد.
به نقل از ایرنا، مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان با اشاره به اینکه حداقل 20 فروشگاه عرضه موتورسیکلت و دوچرخه و نیز تعمیرگاه دو چرخه در این خیابان فعالیت دارند، اضافه کرد: طرح پاک‌سازی و جمع‌آوری موتور فروش‌های خیابان شهدا تداوم دارد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: