صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : گردشگری صفحه 8 : فرهنگی

۳
آبان
۱۴۰۳

شماره
۵۷۴۰

امروز: ۳ (آبان) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Oct) 24

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه شهرستان: رئیس پلیس راه استان همدان گفت: کنارگذر اسدآباد فعلا مسدود نشده؛ اما مشکلات موجود باید رفع شود.
به گزارش هگمتانه، رئیس پلیس راه استان همدان اظهار کرد: کنارگذر اسدآباد فعلا مسدود نشده اما باید فکری به حال آنجا کرد؛ جلسه‌ای نیز در این خصوص در فرمانداری شهرستان اسدآباد داشتیم‌.
علی فکری با بیان اینکه این جلسه با موضوعیت ایمن‌سازی و ارتقای ایمنی کمربندی اسدآباد برگزار شد گفت: تسریع در آزادسازی مسیر رفت به سمت کرمانشاه نیز در آن مورد تأکید بود.
وی با بیان اینکه در این جلسه اعضای فرمانداری، پلیس، حوزه زیرساخت و دادستان اسدآباد حضور داشتند و تصمیمات خوبی گرفته شد افزود: مقرر شد راه‌اندازی مسیر رفت به سمت کرمانشاه تسریع یابد و تابلو، چراغ و دوربین در کوتاه مدت نصب شود.
رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به اینکه تصمیماتی گرفته شد تا زمانی که مسیر برگشت کوتاه شود، اقداماتی در حوزه زیرساخت صورت گیرد خاطرنشان کرد: در بلندمدت یعنی کمتر از دو ماه آینده باید اقداماتی انجام شود تا مسیر رفت به سمت کرمانشاه را هم تحویل بگیریم و باز کنیم.
به نقل از فارس، وی با بیان اینکه اگر آمار تصادفات در کنار گذر افزایش یابد باید فکر اساسی کرد و این موضوع را هم تأکید کرده‌ایم گفت: پیمانکار باید در مراجع قضایی در خصوص اتفاقات این حوزه پاسخ‌گو باشد و اگر در موعدی که ابلاغ شده، نتواند مسیر را بازگشایی کند، یک پای تمام اتفاقات و حوادث همین پیمانکار است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: