صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۲
آبان
۱۴۰۳

شماره
۵۷۳۹

امروز: ۲ (آبان) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2024 (Oct) 23

عناوین صفحه




هگمتانه، گروه خبر همدان: نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی وضعیت فعلی ایستگاه راه‌آهن همدان-تهران را رضایت‌بخش ندانست و گفت: باید زمان مشخصی برای اتمام عملیات عمرانی ایستگاه راه‌آهن همدان-تهران مشخص شود.
به گزارش هگمتانه، عباس صوفی در جریان بازدید از ایستگاه تشکیلاتی راه‌آهن همدان-تهران با اشاره به اینکه گله‌گذاری دیگر لزومی‌ در این‌ موقعیت‌ ندارد، اظهار کرد: الان‌ وقت دعوای‌ پیمانکار و‌ مدیران نیست و بحث این پروژه حیثیتی شده است.
وی با اشاره به اینکه روزانه هزار و 500 نفر در این‌ ایستگاه تردد دارند که سامانه شرکت زیرساخت‌ها باید در قبال آنها پاسخ‌گو‌ باشد، افزود: بنده شرم دارم از اینکه هنوز نتوانستیم 9 کیلومتر راه دسترسی این ایستگاه را تکمیل کنیم.
صوفی با بیان اینکه قصور و کوتاهی در پروژه ایستگاه تشکیلاتی راه‌آهن همدان- تهران پذیرفتنی نیست، بیان کرد: با جلسه و‌ صورت‌جلسه کار پیش نمی‌رود و مدیران شرکت زیرساخت‌ها باید پاسخ‌گو باشند که این‌بودجه‌های مصوب برای پروژه چه شده است و امروز باید این پروژه تعیین تکلیف شود تا بیشتر از این آبروی نظام خدشه‌دار نشود.
نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس با تأکید بر اینکه مردم سال‌هاست منتظر افتتاح ایستگاه راه‌آهن همدان- تهران هستند، بیان کرد: گران ساختن پروژه توسط پیمانکار قابل قبول نیست و مدیران وزارت راه و شهرسازی باید نظارت و بررسی جدی در این زمینه داشته باشند.
به نقل از کانال اطلاع رسانی نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی؛ در این جلسه مقرر شد نامه‌ای برای دریافت 100 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه توسط مدیران وزارت راه ‌و شهرسازی و شرکت زیرساخت‌های راه‌آهن تنظیم شده ‌ توسط حمیدرضا حاجی‌بابایی و عباس صوفی نمایندگان مردم همدان، فامنین وقهاوند در مجلس شوارای اسلامی مورد پیگیری قرار گیرد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: