صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۶
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۷۰

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه خبر همدان - رقیه وحدتیان: رئیس پلیس راه استان همدان از 27 واژگونی خودرو در همدان طی دیروز خبر داد.
سرهنگ علی فکری عصر دیروز در گفت‌وگو با خبرنگار هگمتانه درباره وضعیت راه‌‌های استان اظهار کرد: روز دوشنبه به دلیل بارش باران و لغزنده بودن مسیر و همچنین تخطی از سرعت مطمئنه شاهد 27 مورد واژگونی بودیم که بیشتر آنها مربوط به کامیون‌ها بوده است.
رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: واژگونی‌های رخ داده در همه محورها مشاهده شده است که از جمله می‌توان به مسیر ملایر، نهاوند، اسدآباد و آزادراه همدان-ساوه و... اشاره کرد.
وی بیان کرد: عصر دیروز در مسیر گنجنامه به سمت تویسرکان شاهد کولاک برف و در دیگر مناطق با مه‌گرفتگی مقطعی و بارش‌های پراکنده روبه‌رو بودیم؛ در این شرایط لازم است رانندگان از سرعت غیرمجاز پرهیز کنند.

مصدومیت 14 نفر در واژگونی مینی‌بوس در محور نهاوند _ فیروزان
رئیس اورژانس 115 و مدیر حوادث استان همدان نیز گفت: به دنبال واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در محور نهاوند- فیروزان 14 نفر مصدوم شدند.
محمدرضا شکوهی اظهار کرد: ساعت 19:36 به دنبال گزارش حادثه ترافیکی واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در محور نهاوند به فیروزان چهار دستگاه اورژانس شهرستان نهاوند به محل فوریت اعزام شدند.
وی گفت: در این حادثه 14 نفر مصدوم شدند که بعد از انجام اقدامات درمانی توسط کارشناسان اورژانس با چهار دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر به بیمارستان شهید علیمرادیان اعزام شدند.
رئیس اورژانس 115 و مدیر حوادث استان همدان خاطرنشان کرد: در حادثه دیگر در ساعت 13:50 بخ دنبال واژگونی سواری سمند در آزادراه همدان _ساوه هشت نفر مصدوم شدند که توسط کارشناسان اورژانس شهرستان فامنین به بیمارستان امام حسن(ع) اعزام شدند.
وی بیان کرد: در حادثه دیگری ساعت 16:30 واژگونی یک دستگاه سواری پراید در محور همدان_ بیجار هفت نفر مصدوم بر جا گذاشت که بعد از انجام اقدامات درمانی توسط کارشناسان اورژانس کبودراهنگ به بیمارستان بعثت اعزام شدند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: