صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه شهرستان: جانشین انتظامی استان همدان، از کشف 19 کیلو و 600 گرم مواد مخدر تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و استان فارس خبر داد.
به گزارش هگمتانه، سردار "رضا زارعی"، در تشریح این خبر گفت: با تلاش‌های چند ماهه کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدراستان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر مشخص شد، این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان‌های غربی می‌کند.
وی افزود: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری انتظامی استان فارس خودرو سواری متهمان در شهر شیراز شناسایی و پس از توقیف در بازرسی از آن، 19 کیلو و 600 گرم مواد مخدر تریاک کشف و یک متهم در این خصوص دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.
جانشین انتظامی استان همدان در پایان از همکاری خوب مردم با پلیس تقدیر و تشکر کرد و از شهروندان خواست: اخبار و اطلاعات مربوط به فروشندگان مواد مخدر را از طریق سامانه 110 و تلفن‌های 21822136 به پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان همدان اعلام کنند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: