صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۰ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Apr) 18

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه شهرستان: مدیر روابط عمومی پزشکی قانونی استان همدان اعلام کرد: یک جوان بر اثر غرق شدن در استخر لاله همدان جان باخت.
به گزارش هگمتانه، علیرضا صارمی در توضیح این خبر اظهار کرد: بعدازظهر روز شنبه 12 آذرماه یک پسر 22 ساله برای شنا به استخر لاله می‌رود که متأسفانه دچار غرق‌شدگی می‌شود.
وی با بیان اینکه بلافاصله اورژانس در محل حاضر شده و این جوان را که هنوز علائم حیاتی داشته به بیمارستان می‌رساند، افزود: متأسفانه با وجود تلاش‌های تیم پرشکی جوان همدانی در داخل بیمارستان فوت می‌کند.
صارمی با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری تا مهرماه 13 مرد و دو زن بر اثر غرق‌شدگی جان خود را از دست داده‌اند، مطرح کرد: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که 18 نفر دچار غرق‌شدگی شدند، کاهش داشته است.
مدیر روابط عمومی پزشکی قانونی استان همدان مطرح کرد: غرق‌شدگی زمانی اتفاق می‌افتد که مجاری تنفسی به وسیله هر نوع مایعی مسدود شود و یا مایعی به داخل ریه و حبابچه‌های آن راه پیدا کند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: