صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۵
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۸

امروز: ۵ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2024 (Apr) 24

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه خبر همدان: شورای اسلامی شهر همدان حتک حرمت‌ اغتشاشگران به قرآن، اماکن مذهبی، مساجد و تخریب اموال عمومی را محکوم کرد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان در این بیانیه آمده است: حادثه‌ای که چندی قبل روی داد، چالش ناخواسته و غیر منتظره‌ای را در کشور رقم زد که برخی از این حواشی تلخ و زیان بار، امنیت عمومی جامعه را نشانه گرفته است.
با وجود تأکید صریح روسای قوای سه گانه مبنی بر پیگیری علت و ماهیت حادثه بوجود آمده، متأسفانه بار دیگر شاهد موج سواری معاندین و سوءاستفاده آنها از احساسات مردمی در این زمینه هستیم که اتفاقات ناگواری را در کشور رقم زده است.
در این بین رسانه‌های فارسی زبان وابسته به رژیم منحوس آل سعود و خاندان سلطنتی دولت خبیث انگلیس و لندن نشین و برخی چهره‌های داخلی کاملا هماهنگ و همسو با یکدیگر آتش کینه توزی و فتنه گری را در کشور شعله ور کرده اند که متأسفانه نتیجه آن اغتشاش و بی نظمی در جامعه بوده است که دشمن باید بداند این تحرکات و اقدامات سازماندهی شده همچون گذشته محکوم به شکست است.
در حوادث چند روز اخیر متأسفانه این بار اغتشاشگران در اقدامی بسیار شنیع به قرآن کریم اهانت کردند که دل تمامی مسلمانان را به درد آورد و این اقدام به شدت محکوم است.
تمامی گروهک‌های تروریستی و تجزیه طلب بدانند مردم فهیم و انقلابی هیچ‌گاه اسیر جوسازی‌ها و سیاه نمایی‌های این معاندین نخواهند شد و همواره در مسیر اعتلای کشور و نظام گوش به فرمان ولی‌امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) خواهند بود و این توطئه‌های شوم را بار دیگر خنثی خواهند کرد و روسیاهی را برای آنها به یادگار خواهند گذاشت.
ضمن تقدیر و تشکر از رشادت‌ها و جان فشانی‌های عوامل امنیتی، انتظامی، آتش نشانان و سایر عزیزان همیشه در صحنه؛ از عموم مردم عزیز ایران به ویژه مردم ولایی و انقلابی دارالجهاد همدان که با هوشیاری و بصیرت همیشگی خود نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را به خوبی شناخته و این تحرکات تروریستی را محکوم کرده اند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: