صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۱
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۴

امروز: ۱ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Apr) 20

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه شهرستان: رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد گفت: طرح هویتی دروازه ورودی اسدآباد به عنوان یکی از طرح‌های ماندگار این دوره از شورای اسلامی شهر در دستور کار شورا است.
به گزارش هگمتانه، علی توکلی اظهار کرد: طرح هویتی دروازه ورودی شهر به عنوان دروازه تاریخ و ملل اسدآباد جنب پارک شهید مدنی(پارک‌جنگلی) در امتداد مسیر پیاده راه سلامت برای اتصال دو طرف جاده با همکاری اداره منابع طبیعی شهرستان انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه این طرح در مراحل ابتدایی خود قرار دارد و قبل از سفر ریاست جمهوری تدوین و برنامه‌ریزی و شده‌ بود، افزود: در این رابطه مصوبه شورا به شهردار ابلاغ شده و برای پیگیری شهردار شهر دستور آن را به واحد عمران برای عقد قرارداد و انجام سایر کارها اعلام خواهد کرد که به طور قطع اجرای این طرح طرحی ماندگار از شورای اسلامی این دوره خواهد بود.
توکلی با تأکید بر ضرورت توجه به بحث اجرای طرح هویتی شهر اسدآباد تصریح کرد: شهر اسدآباد بین دو استان بزرگ همدان و کرمانشاه و در همجواری با شهرهای کنگاور و تویسرکان قرار دارد که باید به بحث مبلمان شهری و عمران شهری آن توجه ویژه شود چراکه در صورت اوج گرفتن خدمات فرهنگی و عمران این شهرها، اسدآباد در حد وسط این استان‌ها خود را پایین‌تر نشان داده و این امر موجب مهاجرت جمعیت شهری شهرستان خواهد بود.
وی در ادامه از اهدای قطعه‌ای از مزار صالحین شهر اسدآباد برای اهداکنندگان عضو این شهرستان خبر داد و گفت: این مصوبه با همفکری و تعامل با بنیاد شهید انجام شده است.
توکلی همچنین از توسعه کارخانه آسفالت شهرداری شهر خبر داد و یادآور شد: قصد بر آن است با برنامه‌ریزی لازم این کارخانه علاوه بر تولید آسفالت در بحث تولید مصالح همگون چون موزاییک جالیز و جدول نیز فعالیت داشته باشد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: