صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه خبر همدان: رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان اعلام کرد: آب شهر همدان سالم و عناصر موجود در آن برابر استانداردها است.
به گزارش هگمتانه، سعید نظری در بازدید از تصفیه خانه شهید بهشتی همدان ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌ روزی کارکنان، کارشناسان و مسؤولان تصفیه خانه شهید بهشتی گفت: خوشبختانه کیفیت آب شرب همدان در حد استاندارد است.
وی اضافه کرد: تصفیه آب آشامیدنی شهر همدان با روش‌های پیشرفته در تصفیه‌خانه شهید بهشتی انجام می‌شود و عناصر موجود در آب در حد استاندارد است.
وی افزود: کارشناسان مرکز بهداشت و شرکت آب و فاضلاب به طور شبانه روز کیفیت آب را از نظر وجود احتمال آلودگی‌های میکروبی بررسی و پایش داده و با کلرسنجی‌های انجام شده مقدار کلر باقی مانده در شبکه نیز در حد مجاز است و آب مورد استفاده شهروندان هیچگونه مشکلی برای شرب و بهداشت ندارد.
به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، در این بازدید که با حضور رئیس کمیسیون شهرسازی و رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر انجام شد، مدیر آبفای شهرستان و مدیر تصفیه خانه شهید بهشتی توضیحات فنی و تخصصی را ارائه دادند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: