صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۵
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۸

امروز: ۶ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Apr) 25

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: رئیس مجمع نمایندگان استان همدان کارآمدی و تخصص را از شاخص‌های انتخاب مدیران در دولت سیزدهم برشمرد و گفت: سوابق 10 تا 15 نفر برای تصدی استانداری همدان به مجمع نمایندگان استان رسیده و در حال بررسی آنها هستیم.

به گزارش هگمتانه، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی روز سه شنبه ضمن اشاره به روند معرفی و انتخاب استانداران، افزود: برخلاف روال دوره‌های گذشته، وزیر کشور فرم‌هایی برای نظرسنجی و نمره دهی به گزینه‌های پیشنهادی برای سمت استانداری تهیه و در اختیار مجمع نمایندگان استان‌ها قرار گرفته است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برهمین اساس جلسه مجمع نمایندگان استان روز پنجشنبه تشکیل و نظر نهایی خود در خصوص گزینه‌های معرفی شده را به وزارت کشور اعلام می‌کنیم.

حجت الاسلام فلاحی آشنایی به مسائل استان، کارآمدی و تخصص و بومی بودن را از شاخص‌های مهم نمایندگان برای انتخاب استاندار ذکر کرد و گفت: انتظار جدی ما از دولت جدید تحول آفرینی در بخش‌های مختلف و بهبود شرایط و تأمین رفاه مردم است.

به گفته وی، وزرا پس از اخذ رای اعتماد مجلس در محل کار حاضر شده و به صورت جهادی فعالیت خود را آغاز کرده اند و ما نیز یاریگر آنها در چینش مدیران هستیم.

به گفته او، مدیران رده میانی هم علاوه بر مؤلفه‌های انقلابی و جهادی بودن باید دارای برنامه‌های تحول آفرین در حوزه کاری خود باشند به طوری که مردم این تحولات را لمس کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان، رونق اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی را مهمترین مطالبه مردم دانست و تأکید کرد: این مسائل باید در اولویت تیم جدید دولت در استان همدان باشد.

وی برنامه محوری و کار علمی را به مدیران جدید توصیه کرد و گفت: نمایندگان استان همدان مدافع و حامی سرمایه‌گذاران و مشوق و تسهیل‌گر سرمایه‌گذاری هستند به شرطی که طرح‌ها موجب توسعه اشتغال و اقتصاد شده و ثمره‌ای ماندگار برای مردم داشته باشد.

 

به نقل از ایرنا، وی افزود: در این میان برخی طرح‌ها از جمله پروژه «اسکای مال»، «کنارگذر غربی» و «طرح جامع شهر همدان» به صورت دقیق کارشناسی نشده و نیازمند بازنگری تخصصی و کارشناسی است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: