صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: مدیر اتوبوسرانی همدان از افزایش 30 درصدی نرخ کرایه اتوبوس‌های شهری خبر داد.

به گزارش هگمتانه، بابک اسدی بیان کرد: نرخ جدید کرایه اتوبوس‌ها از روز دوشنبه 10 خردادماه به اتوبوسرانی همدان ابلاغ شد و با افزایش 30 درصدی از 700 تومان به 1000 تومان رسید.

وی تصریح کرد: نرخ جدید کرایه اتوبوس‌ها در داخل این وسیله نقلیه اطلاع‌رسانی شده و اگر مردم با دریافت نرخی غیر از نرخ مصوب و ابلاغی برخورد کردند، تخلف محسوب می‌شود و باید آن را به سازمان اتوبوسرانی انتقال دهند.

اسدی با بیان اینکه کرایه اتوبوس در بخش خصوصی از 1000 تومان به 1300 تومان افزایش یافته است، اظهار کرد: بخش‌های دولتی نباید وجه نقد از شهروندان دریافت کنند و مردم نیز باید به این نکته توجه خاص داشته باشند.

وی با تأکید بر استفاده کارت بلیت الکترونیکی توسط شهروندان، اضافه کرد: استفاده از کارت بلیت علاوه بر قطع زنجیره بیماری کرونا، به ناوگان حمل و نقل عمومی نیز کمک می‌کند.

مدیر اتوبوسرانی همدان با اشاره به اینکه کرایه اتوبوس برخی مسیرها به علت طولانی بودن به 1500 تومان افزایش یافته است، بیان کرد: به عنوان مثال مریانج، یکن‌آباد و جورقان جزء این مسیرها هستند.

به نقل از ایسنا، وی در پایان خاطرنشان کرد: همانند گذشته و طبق دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا استفاده از ماسک در ناوگان حمل‌ونقل عمومی الزامی است و رعایت فاصله اجتماعی و تمامی شیوه‌نامه‌های لازم در اتوبوس‌ها بررسی و پیگیری شود.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: