صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : گردشگری صفحه 8 : فرهنگی

۳
آبان
۱۴۰۳

شماره
۵۷۴۰

امروز: ۳ (آبان) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Oct) 24

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه شهرستان: عمل جراحی موفقیت‌آمیز کورپکتومی (برداشتن بدنه مهره گردنی) برای نخستین بار در شهرستان ملایر انجام شد.
به گزارش هگمتانه، عمل جراحی موفقیت‌آمیز کورپکتومی (برداشتن بدنه مهره گردنی) برای نخستین بار در شهرستان ملایر انجام شد.
این اتفاق با تلاش و مهارت تیم جراحی بیمارستان امام حسین(ع) ملایر و برای نخستین بار در این شهرستان انجام شد که عمل جراحی پیچیده کورپکتومی (برداشتن بدنه مهره گردنی) با موفقیت بر روی بیمار 47 ساله‌ای صورت گرفت.
این بیمار در اثر تصادف رانندگی 6 سال پیش دچار عارضه شکستگی مهره سی6 شده بود که عمل جراحی بر روی وی با استفاده از فناوری پیشرفته نرو مانیتورینگ و با هدف رفع آسیب نخاعی و ایجاد ثبات در ستون فقرات، انجام شد و خوشبختانه حال بیمار پس از عمل، مطلوب است.
استفاده از فناوری نرومانیتورینگ در حین عمل جراحی کورپکتومی، به جراحان کمک می‌کند تا با دقت و ظرافت بیشتر عمل را انجام دهند و از آسیب به اعصاب نخاعی بیمار جلوگیری شود.
به نقل از فارس، انجام موفقیت‌آمیز این عمل جراحی پیچیده، نشان دهنده تعهد و مهارت جراحان و کارکنان بیمارستان امام حسین(ع) ملایر در ارائه خدمات به بیماران و گامی مهم در راستای ارتقای سطح خدمات ارائه شده در این بیمارستان و در دانشگاه علوم پزشکی همدان است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: