صفحه 1 : رویداد صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : رویداد

۱۱
شهریور
۱۴۰۳

شماره
۵۷۰۰

امروز: ۱۸ (شهریور) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Sunday 2024 (Sep) 08

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه شهرستان: مدیر امور آب و فاضلاب رزن از آب‌رسانی به سه روستای این شهرستان توسط خیران در سال گذشته خبر داد.
به گزارش هگمتانه، وحید یادگاری اظهار کرد: در سال گذشته سه روستای قرایلر، پاینده و جعفرآباد با کمک ستاد و خیرین آب‌رسانی شد که در این رابطه لوله مورد نیاز توسط خیر نیک‌اندیش خریداری و تأمین و حفاری آن توسط دهیار و شورای هر روستا و اصلاح و لوازم انشعاب پروژه توسط امور آب و فاضلاب انجام گرفت.
وی با بیان اینکه در این رابطه در روستای پاینده 750 متر لوله‌گذاری انجام شد، ادامه داد: در روستای جعفرآباد 1000 متر اصلاح شبکه انجام شد ضمن اینکه در روستای قرایلر نیز 2000 متر لوله توسط خیر نیک‌اندیش خریداری شده که اجرای آن در دست اقدام است علاوه بر آن در روستای پاینده و جعفرآباد 82 فقره انشعاب نیز اصلاح شده است.
یادگاری همچنین گفت: روستای گرمک رزن از جمله روستاهای غیر تحت پوشش امور آب و فاضلاب شهرستان بوده که جز قرار داد دوم قرارگاه امام حسن(ع) گذاشته شده که با اجرای پروژه آب‌رسانی این روستا تحت پوشش و خدمات امور آب و فاضلاب قرار خواهد گرفت.
وی در ادامه تصریح کرد: در سال‌جاری در سطح شهرستان و روستاهای آن 10 مورد نیاز آبی شناسایی و احصا شده که رفع مشکلات این موارد در دست پیگیری است.
یادگاری خاطرنشان کرد: قراکند، گرمک، گندوز، مجتمع قایش، مجتمع تخت، نوار، کهریز بغازی، چاه آب دمق و چورمق از جمله موارد احصا شده در زمینه نیاز آبی هستند.
وی در ادامه از اجرای 14 پروژه آب‌رسانی طی سال گذشته در این شهرستان خبر داد و اظهارکرد: این تعداد پروژه با اعتباری افزون‌بر 16 میلیارد و 750 میلیون تومان در شهرستان اجرا شد.
به نقل از ایسنا، یادگاری تصریح کرد: اجرای خط انتقال آب چاه جدید جربانلو به متراژ 600 متر، اصلاح خط انتقال راه رزن به قروه به مساحت 900متر، اصلاح خط پمپاژ ورودی مخزن رزن به مساحت 300 متر، اصلاح خط پمپاژ روستای قره‌بلاغ به مساحت 1700 متر، اجرای خط انتقال آب روستای قایش به مساحت 1400 متر، اصلاح خط انتقال آب چشمه چهار بلاغ به اورته قمیش به طول 700 متر، اجرای خط انتقال از مخزن غینرجه به یارمجه باغ به طول 4200 متر، اصلاح خط انتقال پمپاژ اجاق، تجهیز چاه روستای چورمق و اورته قمیش، اصلاح شبکه توزیع قادر خلج جعفرآباد و قهارد چورمق از جمله پروژه‌های آب‌رسانی سال گذشته این شهرستان بوده‌اند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: